مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در اجتماع مردم تنکابن:

حمایت دولت فاسد فرانسه از تکفیری‌های تروریست بر مسلمانان منطقه پوشیده نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: دولت فاسد فرانسه گروه‌های افراطی را به  عنوان تکفیری‌ها و داعشی‌ها به سوریه فرستاد تا به جان ملت‌های مظلوم منطقه بیفتند.
کد خبر: ۹۲۹۰۰۷۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
حمایت دولت فاسد فرانسه از تکفیری‌های تروریست بر مسلمانان منطقه پوشیده نیست
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در اجتماع مردم ولایتمدار و مومن تنکابن که در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولات با سعادت خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند گرامی شان ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) و گرامیداشت هفته وحدت، با اشاره به اینکه سال‌های سال دشمن تلاش کرد تا دین را از حکومت جداکند، گفت:‌دشمن همیشه در تلاش بود که دین در پستوی خانه‌ها و یا در مساجد قرار بگیرد و نقشی در جامعه نداشته باشد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که دشمن با دین از حکومت جدا هیچ مشکلی ندارد، افزود:‌دشمن میخواهد دین در خانه و یا در مکانی محدود قرار بگیرد و کاری به اداره جامعه نداشته باشد، دینی که اثرگذار بر معاش و معاد نداشته  این دین برای دشمنان بلامانع است حال بخواهد این دین در کشوری مثل عربستان باشد یا کشور‌های اروپایی و آمریکایی.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه امروز در دنیا انقلابی به نام انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی چهل سال در مقابل تمامی زورگویان دنیا ایستاده است و یک مدل مدیریتی کارآمد به دنیا معرفی کرده است. دینی که انقلاب اسلامی به دنیا معرفی کرده و در جامعه نقش دارد،  به آخرین دین الهی که بر آخرین پیامبر خدا فرستاده شده امروز در nنیا سربرآورده است و  منحصر به جغرافیایی ایران اسلامی نشده بلکه این  دین به عنوان انقلاب اسلامی شناخته شده که مرکز آن ایران اسلامی است.
 
حمایت دولت فاسد فرانسه از تکفیری‌های تروریست بر مسلمانان منطقه پوشیده نیست
حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه دین اسلام دین حاکمیت بر جهان  می‌باشد، خاطرنشان کرد:‌ امروزه این قدرت و حاکمیت دینی آنچنان نفوذ کرده است که یک مدل و الگو برا‌ی مسلمانان دنیا شده است که در سال‌های گذشته ملت‌های مسلمان منطقه  نوع قیامشان را همچون انقلاب اسلامی ایران معرفی کرده بودند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دشمن از دین اسلام که یک دین حاکمیتی است، واهمه دارد، اضافه کرد: وحشت دشمنان به نوع مدل انقلاب اسلامی که در جوامع اسلامی محدود شود، نیست بلکه آنان از انقلابی که با توجه به تحولات جهانی و منطقه‌ای قرار است در کشور‌های سکولار اروپایی و آمریکایی اتفاق بیفتد، ترسیده اند.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه به آمار مسلمانان کشور فرانسه اشاره کرد و افزود:‌کشور ۶۰ میلیونی فرانسه قریب به ۸ میلیون مسلمان دارد که میانگین سنی آن‌ها ۴۰ سال است و افراد مشهوری به دین اسلام گرویدند و  بیش از یک هزار ۵۱۳ مسجد در فرانسه وجود دارد که دومین دین مطرح کشور فرانسه اسلام است.
 
حمایت دولت فاسد فرانسه از تکفیری‌های تروریست بر مسلمانان منطقه پوشیده نیست
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه در قلب اروپا و کشوری که خود را مهد تمدن‌ها معرفی می‌کند، عده‌ای آن را به چالش می‌کشند که دولت فرانسه نماد‌های اسلامی را حذف و درب خیلی از مساجد را می‌بندد، گفت: یکی از نماد‌های مهم اسلامی درفرانسه مسئله حجاب است. مسلمانان فرانسه در خصوص حجاب ایستادگی کردند. این نشان دهنده رشد اسلام است.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح براینکه دولت فاسد فرانسه گروه‌های افراطی را به  عنوان تکفیری‌ها و داعشی‌ها به سوریه فرستاد تا به جان ملت‌های مظلوم منطقه بیفتند، افزود:‌دولت فرانسه اسلامی هراسی را در کشور‌های اروپایی برجسته می‌کند تا جلوی رشد و گسترش اسلام را بگیرد .

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در کربلا  به  نقش انقلاب اسلامی و اثر آن در رشد اسلام در کشور‌ها اشاره کرد و گفت:‌امروز قدرت اسلام توانست یک بسیج بین المللی و  یک جبهه مقاومت در  عراق، فلسطین، لبنان، یمن،   افغانستان و پاکستان و کشور‌های دیگر ایجاد کند تا در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی بایستد.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه دشمن  از متحدان ایران اسلامی  وحشت دارد، افزود:‌دشمن دید نتوانست جلوی قدرت اسلام را بگیرد دست به اهانت و توهین به پیامبر (ص) زد چرا که خدا اراده کرده است که مستضعفان عالم بر جهان حاکم و ملت‌های مظلوم و ستمدیده مسلط بر دنیا شوند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در کربلا با تاکید بر اینکه با اهانت‌ به مقدسات مسلمانان، ملت‌های اسلامی بیدار‌تر و  مسنجم‌تر می‌شوند، خطاب به دولت فرانسه گفت: دولت فرانسه تحمل سوال رهبر معظم انقلاب در موضوع هلوکاست  که به جوانان فرانسوی گفته بودند را نداشت؛ و حتی اندیشمندان خود را که در باره هلوکاست تحقیق کردند ،روانه زندان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار