خبرهای داغ:

بسيج اساتيد استان به مناسبت 13 آبان بیانیه صادر کرد

بسيج اساتيد آذربایجان غربی به مناسبت 13 آبان و فرا رسیدن سالروز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۰۱۹۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱

 بسيج اساتيد استان به مناسبت 13 آبان و فرا رسیدن سالروز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه صادر کرد؛ متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فلا تطع الكافرين و جاهدهم به جهادا كبيرا. ( فرقان ، ۵۲)

سيزده آبان هر سال يادآور سه حادثه مهم و سرنوشت ساز در مسير جهاد كبير امت مسلمان ايران است. تبعيد امام خميني، شهادت مظلومانه دانشجويان، تسخير لانه جاسوسی، در مسير جهاد كبير برای عدم تبعيت از استكبار حاكم بر جهان بود.

امسال روز ملی مبارزه با استكبار جهانی با انتخابات پوشالی رياست جمهوری آمريكا مصادف شده است، به طوری که رفتار بازيگران آن و افشاگری های صورت گرفته، از فساد درونی نظام سلطه به وسيله ترامپ و بايدن ماهيت كثيف مدعيان دمكراسي را به رخ جهانيان

 كشيد و نشان داد كه دست به دست شدن قدرت ظاهری بين دو حزب دمكرات و جمهوري خواه، تغيير معناداری در اعمال سياست های سلطه طلبی و قلدرمابی استكبار نداشته و صرفا با توجه به شرايط بين المللی روش ها و تاكتيك های متفاوتی را در جهانخواری در پيش می گيرند. برخلاف تصور ساده لوحان، عامل تعيين كننده سياست های خارجی آمريكا برتری جويی و فرصت طلبی و تضعيف دولت ها و ملت های جهان اسلام است و برای رسيدن به منافع نامشروع و اهداف شوم خود به هيچ قاعده اخلاقی و بين المللی پايبند نيستند و جهنمی ترين گرو ه ها و دولت ها را به رسميت شناخته و مردمی ترين انقلابات و دولت ها را با استفاده از همه ابزارهای غيرقانونی تحت فشار همه جانبه قرار می دهند و حتی از ترور قهرمانان سربلندی مثل سردار دل‌ها كه تمام عمر خود را در راه استقلال و عزت و امنيت جهان اسلام مصروف داشته بود كوتاهی نكرده و خصلت جنايتكارانه خود را به نمايش می گذارند.

گرامي داشت سيزده آبان بيانگر آن است كه آنچه نجات بخش است تفكر و جهاد كبير امامین انقلاب، خمينی و خامنه ایی  است كه رهبر و الهام بخش عدالت طلبان مسلمان و آزادی‌خواهان جهان هستند.

سيزده آبان برای دانشجويان و استادان و دانش آموزان زنگ بيدار باش است كه مجاهدانه در راه تعالی علمی و اخلاقی تلاش كرده و نهال مقدس استقلال و آزادی و عدالت طلبی را پاس داشته و برای احيای تمدن نوين اسلامی به تكاپو بپردازند.

و کان حقا علینا نصر المومنین.   

   انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار