آمادگی نسل چهارم و پنجم انقلاب به پشتوانه «۴۱ سال مقاومت»

فرمانده سپاه ارزوئیه عنوان کرد: مردم ما امسال هم در ۱۳ آبان ماه همزمان با میلاد دو نور فریاد های استکبار ستیزانه خود را در فضای مجازی طنین انداز خواهند کرد
کد خبر: ۹۲۹۰۳۲۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرگرد «امین ایوبی» فرمانده سپاه ارزوئیه ضمن تبریک ولادت با سعادت خاتم النبیاء و رحمت للعالمین (صل الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) و هفته وحدت، به پیشگاه قطب عالم امکان آقا امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، نائب برحقشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) و امت شهید پرور و استکبار ستیز ایران اسلامی، «سیزدهم» آبان ماه روز استکبار ستیزی فرزندان انقلاب و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به ملت ایران تبریک گفتند.

فرمانده سپاه ارزوئیه عنوان کرد: آمادگی نسل چهارم و پنجم انقلاب به پشتوانه ۴۱ سال مقاومت فرزندان روح الله، در عرصه عزت آفرینی و استکبار ستیزی، امید دشمنان و عیادی داخلی اش را نا امید نموده و خواهد نمود.

وی خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی برگ درخشان اقتدار و غرور ملت بزرگ ایران است که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب دوم نام گرفت و برگ زرینی که دانشجویان متعهد و انقلابی ایران اسلامی در امتداد خون شهدای دانش آموز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به تاریخ گرانقدر انقلاب اسلامی افزودند، قدرت و هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم شکستند و فریاد ظلم ستیزی ملت ایران را در صحنه‌های بین المللی طنین انداز کردند.

فرمانده سپاه ارزوئیه تصریح کرد: امروز روز ملی مبارزه با استکبار و روز حماسه حضور ملت بزرگ ایران است تا در گوش جهانیان زمزمه کنند دیوار ظلم شکستنی است و جمهوری اسلامی ایران با حفظ اقتدار و عزت خود، زیر بار ظلم و ستم و زیاده خواهی استکبار جهانی نرفته و نخواهد رفت.

سرگرد پاسدار امین ایوبی عنوان کرد: امروز بار دیگر در روز استکبار ستیزی در میدان حماسه آماده ایستاده ایم و با تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌کنیم.

فرمانده سپاه ارزوئیه خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای به زانو درآوردن این ملت ۴۱ سال تلاش کردند، اما به نتیجه نرسیدند و امت و امام امت، با مقاومت پویا هر روز بر عزت ایران عزیز و اسلام ناب افزودند.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهان خوار سعی دارد از طریق جو روانی، بر ناامیدی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی‌ افزایند، اما غافل از این که ملت ایران دوران ۸ سال دفاع مقدس را با سرافرازی و سربلندی پشت سر گذاشته است و از تحریم های ظالمانه باکی ندارد. این بار نیز بینی شیطان بزرگ را همچون گذشته به خاک ذلت خواهد مالید و نشان خواهد داد پای انقلابی که برای آن خون‌های بسیاری ریخته شده است، خواهد ایستاد.

فرمانده سپاه ارزوئیه در پایان یادآور شد: امسال هم در ۱۳ آبان همزمان با میلاد دو نور فریاد های استکبار ستیزانه خود را در فضای مجازی طنین انداز خواهند کرد و همچون ۴۱ سال گذشته در تمامی عرصه های استکبار ستیزی و عدالت طلبی پای آرمان های اصیل انقلاب بوده و خواهند بود و برگ زرین دیگری در تاریخ به ثبت خواهند رساند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار