13 آبان یادآور حماسه‌آفرینی ملت ایران است

در بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت 13 آبان آمده است: 13 آبان یادآور حماسه‌آفرینی ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۹۲۹۰۳۳۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با صدور بیانیه‌‌ای یوم الله 13 آبان ماه را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

یوم الله "13 آبان" یادآور حماسه آفرینی های زنان و مردان شجاعی است که با عشق و ارادت به حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی، ندای استکبارستیزی و مبارزه با ظلم را رساتر و کوبیده‌تر فریاد زدند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیدند

13 آبان یادآور استقامت، ایستادگی، اتحاد، انسجام و یکپارچگی ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جوانان است، به طوری که رویای بازگشت به ایران اسلامی را برای همیشه از ذهن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهان خواران پاک کرد، از طرف دیگر این ایام تاریخی درخشان و مملوء از ایثار و رشادت را در اذهان ملت بزرگ کشورمان ثبت کرد.

امروز ملت فهیم، شریف و شهیدپرور ایران اسلامی به خصوص جوانان برومند و غیور امت اسلامی به این امر واقف هستند، که توطئه‌ها و تفکرات ایادی استکبار جهانی پایانی ندارد.

بنابراین آمریکای جنایتکار و اذناب آن باید بدانند که جوانان انقلابی و بصیر ایران اسلامی و پیرو خط امام (ره) در راستای تداوم راه شهیدان گلگون کفن و حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و حرمت خون شهیدان منسجم تر و یکپارچه تر از قبل فریاد "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر می دهند، به ویژه اینکه اکنون داغدار شهید بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی نیز هستند و تا انتقام خون این شهید بزرگوار را نگیرند، از پای نخواهند نشست.

ملت ایران در طول 41 سال بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف تاریخی، انزجار خود را نسبت به تهدیدها و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی ابراز کردند و اجازه تعدی و دست درازی به ذره ای از خاک این مرز و بوم را به دشمن نداده‌اند و از این به بعد نیز چنین رویه‌ای در پیش خواهند گرفت.

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز شکستن هیمنه پوشالی آمریکای کودک کش و جنایتکار و  روز استواری ملت ایران اسلامی به شمار می‌رود، بنابراین در تاریخ انقلاب از اهمیت بسزایی برخوردار است.

امروزه هر روز بیش تر از قبل شاهد شکست سیاست های منطقه ای آمریکا هستیم، به طوری که فروپاشی ابهت پوشالی استکبار نشان از این دارد که امت اسلامی ایران در مبارزه با استکبار عزم راسخ و جدی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات