خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت‌وگو با بسیج:

استکبار جهانی وحدت مسلمانان را نشانه رفته است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: استکبار جهانی با توطئه‌های مختلف به دنبال ایجاد شکاف و نفاق بین مسلمانان است و وحدت کلمه مسلمانان را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۹۲۹۰۳۴۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

استکبار جهانی وحدت مسلمانان را نشانه رفته استحجت الاسلام محمود قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) اظهار داشت: همزمانی این مناسبت با یوم الله سیزدهم آبان دارای پیام‌های ویژه‌ای است.

وی گفت: استکبار جهانی با توطئه‌های مختلف به دنبال ایجاد شکاف و نفاق بین مسلمانان است و وحدت کلمه مسلمانان را نشانه گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار داشت: دشمن خوب می‌داند که اگر مسلمانان متحد باشند از چه توانایی و قدرت عظیمی برخوردار می‌شوند بنابراین با ایجاد نفاق و درگیری و نیز قبح‌زدایی از مقدسات مسلمانان به دنبال تضعیف این وحدت هستند.

وی گفت: توطئه غرب در هتک حرمت پیامبر عظیم الشان(ص) و حمایت از این جنایت نه تنها به هدف آنها کمکی نکرد بلکه جهان اسلام را در دفاع از مقدسات یکپارچه و متحد کرد.

قربانی گرامیداشت سیزدهم آبان امسال را دارای اهمیت بالا دانست و اظهار داشت: با جهانی ساختن این روز و همراه کردن جهان اسلام با وحدت پیرامون نبی مکرم اسلام(ص) می‌توان شر مستکبرین را از سر مظلومان عالم کم کرد.

وی بیان داشت: مبارزه با استکبار تکلیف دینی و همیشگی مسلمانان و مظلومان جهان برای حفظ عزت و شرافت آنها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان تقابل جمهوری اسلامی با استکبار را ذاتی و هویتی دانست و گفت: مادامی که آمریکا در خوی استکباری و شرارت خود هست جمهوری اسلامی با آن در تقابل خواهد بود و هیچ‌کس حق ندارد با این محور شرارت دم از مذاکره و توافق و صلح بزند.

وی  افزود: ملت ایران در بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که طرفدار گفتمان مقاومت در برابر استکبار هستند و مسئولان نیز باید همین راه را در پیش بگیرند و به این باور برسند که تنها راه پیروزی و غلبه بر دشمن، تکیه بر توان داخلی، مقاومت عزتمندانه و مقابله هوشمندانه با توطئه‌های دشمنان است.

قربانی همچنین از اجرای طرح رحمت للعالمین توسط کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) همدان خبر داد و گفت: کارکنان این یگان در دفاع و پاسداشت از حریم نبوت، پنج ختم قرآن کریم و ۲۰۰ هزار ختم صلوات را نثار پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات