حضرت محمد(ص) آخرین پیامبر خدا و برترین الگوی انسان ها، اشرف تمام انبیاء، بلکه اشرف تمام فرزندان آدم (ع) است. او که در رفتار و کردار سرآمد تمام جهانیان است.
کد خبر: ۹۲۹۰۴۰۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

حضرت محمد(ص)آخرین پیامبر خدا و برترین الگوی انسان ها، اشرف تمام انبیاء، بلکه اشرف تمام فرزندان آدم(ع) است. او که در رفتار و کردار سرآمد تمام جهانیان است، مصداق"رحمه للعالمین"است. او در صفت برجسته امانت داری که موجب امنیت در جامعه ی بشری می گردد و بشر امروز تشنه ی آن است، معروف عام و خاص بوده است و اوست که پیام آور محبت و انسانیت بجای کینه و نفرت است.

حضرت محمد(ص) پیام آور محبت و انسانیت به جای کفر و نفرت هستند

اما چه می شود که در جامعه ی بشری امروز که تشنه ی صفات پسندیده ی پیامبر مکرم اسلام(ص) است و در ایامی که مقارن با ولادت این الگوی کامل انسانیت و هفته ی وحدت بین مسلمین است، به نام آزادی بیان به ساحت مقدس او توهین می شود و اتفاقاتی رخ می دهد که بوی تعفن رفتار دوگانه ی غرب و استفاده ی ابزاری آن را از آزادی بیان بیش از پیش شامه ی هر انسان آزاده ای را در سرتاسر جهان می آزارد ؟!

چرا درشرایط کنونی که منطقه درشرایط بحرانی است، ناگهان به اسم آزادی بیان چنین اتفاقاتی رخ می دهد و شاهد هجمه ی غرب بر علیه اسلام و مسلمانان می باشیم؟! آیا جز این است که اسلام گرایی مردم اروپا و به ویژه فرهیختگان آنان صهیونیسم و تندرو های مسیح را نگران کرده است؟! و آیا حامیان صهیونیسم که ترویج هیچ یک از ادیان الهی را برنمی تابند از ترویج و گسترش رو به رشد اسلام احساس خطر نکرده اند؟!

حاکمان صهیونیسم بین المللی در چند دهه ی گذشته تلاش کردند موجی از اسلام هراسی را در دنیا رواج دهند و نوک پیکان این حملات نیز مرکز ترویج اسلام ناب محمدی(ص) یعنی جمهوری اسلامی بوده است. آنان با همین هدف فِرقی بدلی از مذاهب اسلام، مانند القاعده، داعش و طالبان تشکیل دادند تا چهره ی اسلام را در برابر دیدگان جهان مخدوش جلوه دهند و با این روش نیز به اسلام ناب و در نهایت پیامبر مکرم اسلام (ص) ضربه وارد نمایند.

اما چه باید کرد؟! توهین به ساحت مقدس رسوالله (ص) نشان می دهد که وحدت امت اسلامی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. برای این منظور و در این برهه حساس از تاریخ چه خوب است که کشورهای اسلامی و تمامی مذاهب موضوع هفته ی وحدت و وحدت بین تمامی مذاهب را جدی تر دنبال نمایند، ضمن اینکه لازم است کنفرانس اضطراری اسلامی هرچه زودتر تشکیل تا کشورهای اسلامی موضعی یکسان و اقداماتی جدی در مواجهه با هتک حرمت به ساحت پیامبر(ص) و این بی خردی در غرب اتخاذ نمایند.

همانطور که مقام معظم رهبری نیز در پیامی خطاب به جوانان فرانسه چندین موضوع را مطرح نمودند، این حرکت می تواند سرآغازی برای آگاهی مردم جهان و پایانی بر اینگونه اقدامات جهان غرب در مواجهه با اسلام ناب محمدی(ص)باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها