همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم و امام صادق ۳هزار بسته کمک معیشتی در میان نیازمندان شهرستان های راسک و سرباز توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۲۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از راسک، همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم و امام صادق ۳۰۰۰ بسته کمک معیشتی در میان نیازمندان شهرستان های راسک و سرباز توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در حاشیه مراسم توزیع این بسته های معیشتی در شهرستان سربار اظهار داشت: این تعداد بسته های کمک معیشتی از محل اعتبارات جمع آوری شده از طریق خیرین و همچنین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تهیه شده که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان های راسک و سرباز توزیع آن ها آغاز شد.

وی افزود: این پنجمین مرحله از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سطح شهرستان های راسک و سرباز می باشد که با فرمان مجدد مقام معظم رهبری مبنی بر امتداد کمک رسانی به آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا اجرا شد.

فرمانده سپاه شهرستان راسک تصریح کرد: این ۳۰۰۰ بسته کمک معیشتی به صورت مساوی در میان دو شهرستان توزیع می شود و امیدواریم بتوانیم کمکی به مردم کرده باشیم تا اندکی از آلام این عزیزان کاسته شود.

نخعی تاکید کرد: ما به عنوان عضوی از خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را موظف به دستگیری و کمک به مردم می دانیم و سپاه شهرستان راسک تمام تلاش خود را برای یاری رسانی به نیازمندان واقعی شهرستان های راسک و سرباز به کار بسته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر شر این بیماری منحوس از سر مردم ایران و جهان پاک شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات