خبرهای داغ:

فعالیت بیش از هزار نفر با درجه‌های ممتاز و فوق ممتاز در انجمن خوشنویسی شاهرود

رییس هیأت مدیره انجمن خوشنویسان شاهرود، این انجمن را یکی از با سابقه‌ترین انجمن‌های هنری دانست و گفت: بیش از هزار نفر با درجه‌های ممتاز و فوق ممتاز در این انجمن به فراگیری هنر خوشنویسی پرداخته اند.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۹۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
فعالیت بیش از هزار نفر با درجه‌های ممتاز و فوق ممتاز در انجمن خوشنویسی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، وحید امینیان، رییس هیأت مدیره انجمن خوشنویسان شاهرود، در دیدار کارشناسان هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با اعضای هیأت مدیره انجمن خوشنویسان شاهرود، این انجمن را یکی از با سابقه‌ترین انجمن‌های هنری دانست و افزود: بیش از هزار نفر با درجه‌های ممتاز و فوق ممتاز در این انجمن به فراگیری هنر خوشنویسی پرداخته اند.
وی افزود: شاهرود پتانسیل و ظرفیت برگزاری جشنواره‌های ملی خوشنویسی را دارد و با توجه به حضور هنرمندان خوشنویس در سطح استان و شهرستان این مهم امکان پذیر است.
محمدتقی یزدی، مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: خوشنویسی به عنوان یک هنر ملی- مذهبی جایگاه بلندی در میان هنر‌های اسلامی دارد.
وی افزود: خوشنویسی یکی از هنر‌هایی است که پرداختن به آن می‌تواند شور، اشتیاق و نشاط را در افراد جامعه گسترش دهد.
مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن ابراز خوشحالی از حضور مجدد در بین اعضای هیأت مدیره انجمن خوشنویسان شاهرود، برگزاری این جلسات را بسیار مفید توصیف کرد و تصریح کرد: خوشنویسی بالاترین هنر بصری در جهان اسلام است، به ویژه نوشتن متون قرآن‌مجید که نفسِ هنر دینی به شمار می‌آید.
در ادامه جلسه سایراعضای هیات مدیره انجمن خوشنویسان به بیان نظرات و دیدگاه‌های مورد نظر خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار