خبرهای داغ:

قول مساعد نماینده شاهرود و میامی در مجلس در جهت توسعه و ارتقای زیر ساخت‌های بیمارستانی

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد در جهت توسعه و ارتقای زیر ساخت‌های بیمارستانی در شهرستان نهایت سعی و پیگیری خویش را به عمل آورند.
کد خبر: ۹۲۹۰۸۲۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست مشترک نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و مدیران بیمارستان امام حسین (ع) برگزار شد.
در این نشست دکتر رضا چمن ریاست دانشگاه علوم پزشکی گزارش مبسوطی از روند همه گیری کرونا، اقدامات صورت گرفته و شاخص‌های ارزیابی وزارت بهداشت از دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه و به تبیین شرایط این دانشگاه پرداخت و دکتر مقربیان رئیس بیمارستان امام حسین (ع) هم آخرین وضعیت بیماران بستری در این بیمارستان را تشریح کردند.
در ادامه این نشست علی اصغر خانی ضمن ابراز قدردانی از تلاش‌های موثر و در خور تحسین رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه همکارانشان طی ۹ ماه گذشته، قول مساعد داد در جهت توسعه و ارتقای زیر ساخت‌های بیمارستانی نهایت سعی و پیگیری خویش را به عمل آورند.
وی اظهار کرد: اولویت کاری همه مردم و مسئولین باید حمایت و همراهی با دست اندرکاران بهداشت و درمان باشد تا این عزیزان بتوانند همچنان با شایستگی در جهت حفظ سلامت مردم در خط مقدم این نبرد طاقت فرسا به وظایف خود عمل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار