خبرهای داغ:
همزمان با شب و روز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفرصادق (ع) در مساجد ، پایگاه های مقاومت بسیج و گوشه گوشه شهرستان بجنورد مراسمات جشن و شادی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۰۹۴۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، اسماعیل علی آبادی " مدیر روابط عمومی سپاه شهرستان بجنورد " ضمن تبریک هفته وحدت و روز دانش آموز گفت : همزمان با شب و روز میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مذهب تشیع و نیز گرامیداشت هفته وحدت در مساجد ، پایگاه های مقاومت بسیج و گوشه گوشه شهرستان بجنورد مراسمات جشن و شادی برگزار شد.

وی در ادامه اضافه کرد : ماه ربیع الاول از جمله ماه‌هایی است که برای مسلمانان جایگاه ویژه‌ای  دارد و ماهی پر از شادی و سرور برای آنها به حساب می‌آید؛ یکی از مهم‌ترین علل این شادی قرار داشتن ولادت باسعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) در این ماه عزیز است. اهل سنت دوازدهم ربیع‌الاول و شیعیان هفدهم این ماه را روز ولادت رسول اکرم حضرت محمد(ص) می‌دانند که از سال ۱۳۶۰ به بعد با تدبیر تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، فاصله بین این دو روز به عنوان هفته وحدت اعلام شد.

علی آبادی در پایان گفت : وحدت به معنای اتحاد و همبستگی پیروان مذاهب مختلف اسلامی است؛ و با تکیه برمشترکاتی که دارند می توانند در برابر دشمنان اسلام صف واحدی تشکیل داده و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) بشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها