خبرهای داغ:
معاون امور وابستگان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار کرد: مجموعه وابستگان سپاه پیشکسوتان جهاد و شهادت در دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۹۲۹۰۹۴۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شجاع افزود: هم اکنون نیز در حوزه های مختلف فرهنگی و بسیج و اردوهای راهیان نور در عرصه اقتصادی و خدمات دهی جهادی به ویژه در دوران کرونا در حال فعالیت هستند. 


معاون امور وابستگان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: مجموعه وابستگان در کنار فعالیت های جهادی و ادامه رسالت پاسداری همواره پای کار بودند و نقش انقلابی و جهادی خود را حفظ کردند و هم اکنون نیز در عرصه های مختلف ایفای نقش می کنند.


وی با اشاره به اینکه مجموعه وابستگان ما ماموریت محور هستند گفت: در تمام زمینه های مورد نیاز در جامعه از جمله فعالیت های ایجاد اشتغال، انسجام بخشی و هماهنگی های لازم در جامعه در دهه پنجم و در مسیر گام دوم انقلاب پای کار و به دنبال انتقال تجربیات گذشته هستند و نگاه ولایت مداری را ادامه می دهند.

 

شجاع در پایان گفت: امروز در موضوع تحریم و تهدید نیز این عزیزان در کنار مردم و در کنار دستگاه ها هستند و اوج ایثار و از خود گذشتی را در مسیر تحقق اهداف انقلاب از خودشان نشان دادند و در موج سوم کرونا نیز  با کمک بشر دوستانه و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها در صحنه حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها