گزارش/

بی تدبیری در مدیریت بازار،عامل گرانی مرغ/دود رانت نهاده‌های دامی در چشم مردم و تولیدکنندگان

این شیوه مدیریتی در کلان سبب شده تا مرغداران در آستانه ورشکستگی قرار گیرند و تامین غذایی مردم با مشکل مواجه شود امامتاسفانه با بی تدبیری های مکرر همچنان مسئولین روزه سکوت اختیار کرده اند.
کد خبر: ۹۲۹۰۹۴۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در حالی که قیمت نهاده های دامی  در بازار همچنان در حال افزایش است و هر روز نرخ ها بیشتر می شود که نارضایتی فراوانی برای تولید کننده و مصرف کننده به همراه دارد.

با بیان این موضوع که نهاده های موجود  با ارز آزاد وارد بازار نگردیده و واردات با ارز دولتی صورت گرفته است باید گفت  علاج واقعه از سوی دیگر دستگاه ها تاثیر آنچنانی نخواهد داشت

این شیوه مدیریتی در کلان سبب شده تا مرغداران در آستانه ورشکستگی قرار گیرند و تامین غذایی مردم با مشکل مواجه شود اما متاسفانه با بی تدبیری های مکرر همچنان مسئولین روزه سکوت اختیار کرده اند.

با رشد بی سابقه قیمت ذرت و کنجاله سویا، تولیدکننده دیگر رغبتی در امر جوجه ریزی و تولید بیشتر  ندارد و در نهایت کار به جایی می رسد که فشار برمردم تحمیل می شود و باید این ماده غذایی را از سفره خود حذف نمایندو یا با قیمت بیش از انتظار تهیه نمایند.

امروز مسئولان می بایست جواب گوی مردم و تولید کننده باشند و بگویند چرا باید مردم قربانی سو مدیریت برخی از اشخاص با رانت و بی تدبیری بوده و دستگاه قضایی می بایست نهایت برخورد در این خصوص را داشته باشد.

یقینا مسئولان با توجیه اقدامات غلط و وعده های پوچ و خالی نه تنها کمکی در این موضوع نکرده اند بلکه موجب ناراحتی بیشتر جامعه گردیده اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار