جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

امروز ما از قدرت بازدارندگی کم‌نظیر برخورداریم/ تهاجم علیه ایران اسلامی ضرر‌های زیادی برای دشمن دارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:۴۱ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، این در حالیست که دشمنان بیشترین اتحاد رادر نابودی انقلاب داشته‌اند اما تاکنون راه به جایی نبرده‌اند.
کد خبر: ۹۲۹۰۹۹۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که با حضور مسئولان ارشد استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) برگزیده شدند تا بشر را رو به تعالی ببرند و امیدواریم ما در این مسیر به درستی گام برداریم.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وحدت کلمه در مسیر حق از موارد مورد تاکید پیامبر اسلام(ص) بود، گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در مسیر رو به جلوی انقلاب بر این امر تاکید داشته‌اند و بدون شک همین امر موجب پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف شده است.
 
وی افزود: بیش از ۳۰ سال است که مقام معظم رهبری نیز بر همین روال تاکید دارند، جمله‌ای که فرمانده کل قوا فرمودند: خداوند متعال وعده‌های زیادی داده که در تمام آن تخلفی نیست، موید همین مطلب است، علما می‌فرمایند که برای همه این وعده‌ها که در آن تخلفی نیست، خداوند شرط گذاشته که آن اعمالی است که بندگان خدا باید انجام دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از وعده‌های خداوند را برکت به جمع و وحدت بین مسلمانان عنوان و بیان کرد:  قدرت بازدارندگی قدرتی است که می‌تواند از اقدامی که طرف مقابل می‌خواهد انجام دهد، جلوگیری کند، تعداد کشور‌هایی که به این توانمندی برسند، خیلی کم است، آمریکایی‌ها در ایران قدرت را حس کردند و به دنبال این هستند که سراغ قدرت بازدارندگی بروند تا انقلاب اسلامی بر علیه آن‌ها اقدامی انجام ندهد.
 
وی ایمان به خداوند متعال، انجام کار با شور و نشاط و باور به وعده خداوند را از مشخصات  یک پاسدار دانست که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد،  افزود: هر جایی که نظام و انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد، حتی کار‌های خدماتی سپاه  در آنجا ورود می‌کند.

سردار فدوی با اشاره به این مطلب که  بیش از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، این در حالیست که دشمنان و ایادی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشترین اتحاد را در نابودی انقلاب داشته‌اند، اما تاکنون راه به جایی نبرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب گفت: شاید پس از دوران پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصوم(ع) هیچ مقطعی را ما سراغ نداریم که چنین حجم دشمنی علیه جبهه حق و انقلاب اسلامی ایجاد شده باشد.

وی ادامه داد: اگر می‌بینیم که دشمنان انقلاب اسلامی تا کنون اقدامی علیه ایران اسلامی انجام نداده‌اند به این معنی نیست که نمی‌خواهند بلکه جرات انجام چنین کاری را ندارند، زیرا ما از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار هستیم.

سردار فدوی با بیان اینکه اگر این حجم دشمنی علیه یک کشور دیگر می‌بود قطعا تا کنون آن کشور نابود شده بود افزود: با وجود همه دشمنی‌های ایادی استکبار، ایران امروز با ایران اوایل انقلاب و حتی چند سال پیش قابل قیاس نیست.

وی با تاکید بر این مطلب که همه دنیا اعتراف می‌کنند در کار‌های سخت کسی نمیتواند با ایران طرف شود، باید همان برنامه و هماهنگی را هم در مسائل ساده به ویژه اقتصادی به کار بگیریم، ادامه داد: وحدت کلمه بین همه مسئولان عنایت خدا را به صورت خاص می‌تواند جلب کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خباثت و شیطنتی که آمریکایی‌ها و متحدانشان بر علیه ما داشتند اگر نسبت به هر کشور دیگری صورت می‌دادند، آن کشور یک ماه هم نمی‌توانست، دوام بیاورند.

سردار فدوی بیان کرد: پروردگار متعال برای حمایت از انسان‌ها شروطی را تعیین کرده و اگر ما این شروط را رعایت نکنیم از حمایت و وعده الهی محروم خواهیم شد و نخستین این شروط پیروی از خداوند و رسول(ص) خداست.

گفتنی است مراسم تکریم سردار امان اله گشتاسبی و معارفه سردار احمد شفائی به عنوان فرمانده سپاه سلمان ‏سیستان و بلوچستان و جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل ‏سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه زاهدان و جمعی از مسولان نظامی و انتظامی برگزار شد.

سردار احمد شفائی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بوده و پیش از این سمت فرماندهی تیپ پیاده انصار الرضا ‏خراسان جنوبی، جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی، فرمانده لشکر پنج نصر و جانشین سپاه امام رضا را بر عهده ‏داشته است‎. ‎


در این مراسم از زحمات سه ساله سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سابق سپاه سیستان و بلوچستان قدردانی شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار