خبرهای داغ:
در شركت گاز استان قزوين

رزمايش پدافند غير عامل برگزار شد

در هفته پدافند غیر عامل، رزمايشی با عنوان آتش سوزی و انفجار در شرکت گاز استان قزوین با حضور نمایندگان HSE ، تعمیرات ، امداد و ابزار دقیق در تمامی شهرستان ها برگزار گرديد.
کد خبر: ۹۲۹۱۲۱۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علیرضا پرهيزكاري رييس روابط عمومی شركت گاز این استان ضمن گراميداشت هفته پدافند غير عامل گفت: هدف از برگزاری این رزمايش بالا بردن سطح توانايي و آمادگي نيروهاي تعميرات و امدادي براي مقابله با هرگونه تهديد و پيشامدهاي ناگوار میباشد.

وی افزود در اين مانور رعايت كليه اصول فني و HSE ، هماهنگي بين واحدهاي عمل كننده، ميزان آشنايي افراد با شبكه و توانايي آنها در پيدا كردن شيرهاي مربوطه جهت قطع جريان گاز و راه اندازي مجدد ايستگاههاي تقليل فشار در شرايط اضطراري و مواقع بحران مورد سنجش قرار گرفت.

 

پرهيزكاري ادامه داد: در برگزاري اين مانور نتايج قابل توجهي در زمينه هاي كار آمدي تجهيزات و امكانات، آمادگي نيروي انساني، تجهيزات ايمني، سازماندهي يكپارچه اقدامات بين واحدها و كاهش مخاطرات به دست آمد.

وي در پايان ضمن بیان اینکه اين مانور در کلیه شهرستانهای استان انجام شده است، ازتلاش تمامي پرسنل شركت گاز استان تقدير و تشكر نمود و ابراز اميدواري كرد که با هوشياري و پشت كار بتوانيم تمام تهديدات را دفع و نسبت به ايمن سازي تجهيزات و تاسيسات اقدام نماييم.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار