۱۰ هزار بسته معیشتی بین به خانوار‌های کم‌بضاعت دلفانی توزیع شد

فرمانده سپاه دلفان با اشاره به شرایط فوق حاد کرونایی این شهرستان به تلاش سپاه برای شناسایی و کمک به خانوار‌های کم‌بضاعت، گفت: در این راستا ۱۵ هزار خانوار شناسایی و ۱۰ هزار بسته غذایی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۳۵۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی دالوند، فرمانده سپاه ناحیه دلفان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط فوق حاد این شهرستان در خصوص کرونا به تلاش سپاه برای شناسایی و کمک به خانوارهای کم‌بضاعت اشاره و اظهارکرد: با فرمان مقام معظم رهبری مبنی‌بر اجرای طرح مواسات، طی هشت ماه گذشته تاکنون ۱۵ هزار خانوار کم‌بضاعت شهرستان دلفان شناسایی و ۱۰ هزار بسته غذایی توزیع شده است.

وی با اشاره به محتوای بسته‌های توزیع شده بین محرومان این شهرستان، گفت: بسته‌های حمایتی شامل برنج، روغن، شکر، رب‌گوجه فرنگی و ماکارونی است که با همکاری ائمه جماعت مساجد، اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج و اقشار مختلف مردم بین نیازمندان توزیع ‌شده است این در حالی است که ۵۰۰ بسته نوشت افزار نیز تهیه شد و در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلفان با بیان این‌که شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان است و هم‌اکنون در شرایط فوق حاد شیوع کرونا قرار دارد، اضافه کرد: برای تهیه این بست‌های معیشتی۶۰ میلیارد ریال و برای مایحتاج نوشت‌افزاری دانش‌آموزان ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بر لزوم مشارکت همه‌جانبه مردم در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و با تاکید بر آمادگی سپاه و بسیج شهرستان دلفان برای کاهش آلام مصیبت‌دیدگان ناشی از کرونا، افزود: با توجه به تورم افسار گسیخته و گرانی کالاهای اساسی، باید نظارت‌های بیشتری بر روند توزیع کالا صورت گیرد که در این راستا می‌توان از ظرفیت بسیجیان استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات