فرمانده لشکر مردم پایه پنج نصر:

گردان‌های امام حسین (ع) در راستای تقویت اقتدار نظام تشکیل شده است

فرمانده لشکر مردم پایه پنج نصر گفت: فلسفه تشکیل گردان‌های امام حسین (ع) تقویت اقتدار نظام است.
کد خبر: ۹۲۹۱۵۰۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرنگار ما از بسیج با حضور سردار رجب زاده فرمانده لشکر مردم پایه نصر، فرمانده جدید گردان امام حسین علیه السلام بردسکن معرفی شد.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار حسن رجب زاده در مراسم تودیع و معارفه فرمانده گردان امام حسین (ع) بردسکن که با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه و فرمانده سپاه بردسکن در محل این گردان برگزار شد، اظهار کرد: اعضای گردان‌های امام‌حسین (ع) سربازان انقلاب و ولایت هستند و فلسفه وجودی این گردان‌ها، داشتن نیروی آماده به رزم در همه شهر و روستا‌ها است.

وی با بیان اینکه گردان‌های مردمی امام حسین (ع) در راستای تقویت اقتدار نظام تشکیل شده است، افزود: بسیج و سپاه همواره در صف اول حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حریم ولایت فقیه قرار دارند و این نقش برجسته همواره دشمنان ایران اسلامی را با ترس و وحشت همراه ساخته است.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر خراسان رضوی با بیان اینکه بسیج بدنه قدرتمند سپاه محسوب می‌شود، بیان کرد: شرایط انقلاب پیچیده و حساس است و همه دلسوزان و علاقه‌مندان به نظام و انقلاب اسلامی نسبت به وضعیت فعلی و به ویژه شرایط اقتصادی دغدغه داشته و دارند.

رجب زاده با اشاره به اینکه دشمن تحریم‌هایی را اعمال کرده تا با فشار از این طریق بتواند استفاده بیشتری را ببرد گفت: بسیاری از مشکلات جاری کشور در همین شرایط فشار دشمن با نگاه درست به مسائل قابل حل است.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در سخنانی با بیان اینکه نقش سپاه در گام دوم انقلاب بی بدیل است گفت: خاصیت سپاه و بسیج این است که انعطاف پذیر است و در هر جایی از بدنه این کشور لغزشی روی بدهد ورود سپاه در آن جا تاثیرگذار است.

سرهنگ علیرضا جنیدی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مهم سپاه حفظ آرمان‌های بلند این نظام و انقلاب است، افزود: در طول این ۴۰ سالی که از عمر این انقلاب میگذرد در بزنگاه‌های مختلف که نظام احساس نیاز کرده است ورود سپاه یک ورود حیات بخش بوده است.

وی با اشاره به ماموریت جدید سپاه در کمک به کاهش ویروس کرونا در کشور گفت: در بحث کمک‌های مومنانه انصافا نقش سپاه بی بدیل بود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن اضافه شدن گردان‌های امام حسین (ع) به بدنه شهرستان‌ها را یک کار بسیار ارزشمند عنوان کرد و اظهار کرد: از زمانی که این گردان در شهرستان ایجاد شده است در حوزه‌های مختلف از جمله کار‌های فرهنگی در کنار ماموریت‌های نظامی بسیار خوش درخشیده اند.

جنیدی گفت: در بدنه گردان امام حسین (ع) بردسکن نیرو‌های مخلص، کاربلد و متخصص فعالیت می‌کنند.

گفتنی است؛ در پایان از زحمات ۳ ساله سرهنگ محمد شریفی فرمانده سابق تقدیر و طی حکمی سروان علی اصغر رضایی مقدم به عنوان سرپرست گردان بیست و یکم امام حسین (ع) بردسکن منصوب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار