خبرهای داغ:

اجرای طرح تحولی کوچ در شاهرود

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، از ثبت اطلاعات قد و وزن دانش آموزان در راستای اجرای گام دوم طرح تحولی کوچ در سامانه سناد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۱۵۱۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
اجرای طرح تحولی کوچ در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمدرضا کریمی از ثبت اطلاعات قد و وزن دانش آموزان در راستای اجرای گام دوم طرح تحولی کوچ در سامانه سناد، حداکثر تا ۲۲ آبان توسط مدیران مدارس خبر داد و تاکید کرد: این طرح که از مهمترین برنامه‌های تربیت بدنیِ آموزش و پرورش در سال جاری است، می‌تواند به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان کمک شایانی کند.
معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: در گام اول قد و وزن کلیه دانش آموزان توسط دبیران تربیت بدنی با کمک و همیاری دیگر ارکان مدرسه اندازه گیری شده و اکنون در گام دوم، اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد ثبت خواهد شد.
وی تاکید کرد: اجرای این طرح با توجه به شیوع کرونا، نیازمند مشارکت و همکاری خانواده‌ها با اولیا مدرسه است.
کریمی به زمان شروع طرح اشاره کرد و افزود: اجرای طرح کوچ از هفته تربیت بدنی آغاز شده و اختتامیه آن در هفته سلامت خواهد بود که امیدواریم با اجرای آن به سلامت دانش‌آموزان و افزایش آگاهی آن‌ها برای ترویج زندگی سالم و فعال کمک کنیم.
وی افزود: بر اساس دستورالعمل طرح تحولی کوچ؛ ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد از وظایف مدیر یا معاونین محترم با اولویت معاون اجرایی مدرسه می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها