به مناسبت «هفته وحدت» و در روز میلاد حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص)، مسئول واعضاء مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعه‌القران الکریم واحد خواهران شهرستان شاهرود از مدافعان سلامت تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۵۲۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
تقدیر جامعه قرآنی از مدافعان سلامت و دستگیری از نیازمندان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «جامعه‌القران الکریم واحد خواهران شهرستان شاهرود» با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان، از مدافعان سلامت حاضر در این مرکز درمانی تقدیر و تشکر کردند.
نیره عامریان، مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «جامعه‌القران الکریم واحد خواهران شهرستان شاهرود» در این دیدار با سپاس از جانفشانی‌های کادر درمان در این شرایط حساس و همه‌گیری کرونا و اهدای شاخه‌های گل از اعلام آمادگی بانوان قرآنی برای کمک رسانی به مدافعان سلامت خبر داد.
وی افزود: از اینکه با سعه صدر، حس نوع دوستی و به صورت جان بر کف، همچون جهادگران دوران دفاع مقدس با نهایت ایثار و از خودگذشتگی در جهت مقابله با ویروس کرونا، اهتمام می‌ورزید و در حال دفاع از سلامت جامعه می‌باشید، به اقتضای وظیفه و به مصداق من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکر الخالق با کمال ارادت و تواضع از شما بزرگواران تشکر و قدردانی می‌نمائیم.
مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «جامعه‌القران الکریم واحد خواهران شهرستان شاهرود» ادامه داد: به یقین این روز‌های سخت، سپری خواهد شد؛ اما ایثار و فداکاری شما مدافعان سلامت، برای همیشه ماندگار خواهد ماند و در نزد خداوند حکیم سربلند هستید..
درادامه محمد ابراهیمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «بین‌الحرمین» شهرستان شاهرود به برنامه‌های برگزار شده در هفته وحدت از سوی این مؤسسه اشاره کرده وافزود:طبخ و پخت ۱۰۰۰ وعده اطعام تبرکی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع)، ذبح گوسفند قربانی و پخش ۶۳ بسته گوشت گرم به همراه مواد غذایی در بین خانواده‌های کم‌بضاعت، آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد با جمع‌آوری ۸۰۰ میلیون ریال وجه نقد از خیرین و مردم در قالب طرح باران همدلی، تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته نوشت‌افزار شامل: کیف، کتاب، دفتر، انواع مداد، خودکار، خط‌کش و ماسک بین دانش‌آموزان نیازمند وتأمین کمک جهیزیه سه زوج، هر کدام به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها