خبرهای داغ:
مدیر کل بهزیستی استان گلستان :

12 هزار نفر در غرب استان از خدمات بهزیستی استفاده می کنند

سید مهدی حسینی گفت : درحال غرب استان که شهرهای زیادی را در بر می گیرد ، ۱۲ هزار نفر از خدمات و امکانات بهزیستی استفاده میکنند
کد خبر: ۹۲۹۱۵۶۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سید مهدی حسینی مدیر کل بهزیستی استان گلستان در دیدار با عبدالجلال ایری نماینده مردم غرب استان گلستان اظهار داشت: در حوزه  غرب استان حدود۱۲ هزار نفر از امکانات و خدمات این اداره استفاده میکنند.

حسینی ضمن تشریح فعالیت های مجموعه بهزیستی وخدمات قابل ارائه گفت: جهت ارائه خدمات بهتر وشایسته تر به مردم منطقه نیازمند حمایت بیشتر خیرین و مسئولین هستیم .

وی تصریح کرد : امیدواریم نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی با نگاه حمایتی به این سازمان ما را در خدمت رسانی بهتر به جامعه تحت پوشش یاری رسانند.

ایری نماینده غرب گلستان  نیز در این نشست با قدردانی از زحمات پرسنل بهزیستی استان گفت: مناسب سازی محیط و ادارات جهت رفاه حال معلولین براساس قوانین و مقررات باید سرعت بیشتری یابد.

نماینده مردم شریف‌غرب استان در مجلس با اعلام حمایت مجمع نمایندگان استان از این اداره افزود: نمایندگان استان درهر زمان بدنبال تسریع امور و افزایش رفاه معلولین و جامعه تحت پوشش بهزیستی می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار