خبرهای داغ:
رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کرونا در این استان روزانه هفت یا هشت قربانی می گیرد و شمار فوتی ها در روزهای اخیر بیشتر شده است.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۰۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ «احمد هاشمی» در گفتگوی خبری ساعت 20 یک شنبه شب شبکه اترک اظهارداشت: شمار بستری های بیماران کرونایی در استان افزایش داشته و در شبانه روز گذشته 78 فرد مبتلای جدید به کرونا، بستری شدند و این رکورد جدید است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: پیش از این، شمار بستری ها روزانه از 60 تا 65 نفر فراتر نمی رفت اما تعداد بیماران کرونا روند رو به افزایش دارد و اگر این رویه ادامه یابد، بیمارستان های دیگر هم باید درگیر بیماران کرونایی شوند.

 

وی گفت: در شبانه روز گذشته، کرونا 2 قربانی گرفته و به طور متوسط در روزهای اخیر، هفت نفر قربانی این ویروس شده اند.

 

هاشمی افزود: متاسفانه شمار افراد بستری، پذیرش و تست های مثبت بیشتر شده و روزانه 480 تست انجام می شود که 60 تا 65 درصد آن مثبت است.

 

وی اظهارداشت: کووید 19 هنوز در گردش است و قربانی می گیرد، مردم باید رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و با وجود توصیه ها، هنوز هم دورهمی ها، مهمانی و عروسی ها برگزار می شود.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: اگر این وضعیت به همین رویه باشد باید بیمارستان های دیگر استان را به کرونا اختصاص دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها