خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی:

​حمایت بسیج علمی پژوهشی خراسان جنوبی از مبتکرین بخش کشاورزی استان

مسئول بسیج علمی پژوهشی و فن آوری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی از مبتکرین و مخترعین بخش کشاورزی در حوزه محصولات استراتژیک استان حمایت ویژه می کند.
کد خبر: ۹۲۹۲۰۴۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مرتضی عظیمی فر مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصار الرضا با بیان اینکه یکی از ظرفیت های خوب کشور بخصوص استان خراسان جنوبی کشاورزی است، اظهار داشت: خراسان جنوبی یکی از استانهای کشور است که در آن محصولات استراتژیک کشت می شوند.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت شرکت های دانش بنیان در عرصه اقتصادی، کشاورزی گفت: با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان واختراعات می توان در حوزه کشاورزی در جهت ارتقاء کیفیت محصولات،رفع آفات و افزایش تولید در واحد سطح بهره مند شد.

پایین بودن استاندارد های امنیت غذایی به صادرات محصولات کشاورزی لطمه می زند

وی یکی از مشکلات عرصه کشاورزی که می تواند به صادرات محصولات کشاورزی لطمه بزند را پایین بودن استاندارد های امنیت غذایی دانست، گفت: در این خصوص می توان از نهادهای اختراع شده و با کیفیت استفاده کرد.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: در جهت کمک به محصولات استراتژیک زرشک، عناب، زعفران  استان بسیج علمی توانست در خصوص ثبت اختراع وحمایت مادی از در جهت تولید نمونه اولیه وکمک در بحث تجاری سازی محصول دان کن زرشک کمک شایانی کند.

عظیمی افزود: بسیج علمی پژوهشی و فناوری در راستای حمایت از مخترعین و مبتکرین کمک خوبی در خصوص نهاده های کشاورزی انجام داده و این امر نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/ 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار