خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی بوکان:

1329 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در بوکان توقیف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: به منظور تامین امنیت اجتماعی و مبارزه با متخلفان ترافیکی، یک‌هزار و ۳۲۹ دستگاه خودرو سواری و موتورسیکلت که دارای تخلف رانندگی و فاقد مدارک لازم بودند، توقیف شدند.
کد خبر: ۹۲۹۲۱۰۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

 سلمان حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوکان، اظهار داشت: از این تعداد ۴۱۲ دستگاه موتورسیکلت و ۹۱۷ دستگاه خودرو سواری  بودند که به دلیل به همراه نداشتن مدارک، تخلفات عدیده راهنمایی و رانندگی، پلاک مخدوش و شیشه دودی توقیف شدند.

وی ادامه داد: پلیس در راستای مقابله با برهم زنندگان نظم عمومی و با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در گستره این شهرستان اجرا کرده است.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در راستای برقراری نظم و امنیت پایدار، میزان احساس امنیت بین شهروندان بالا رفته است، که البته همه شهروندان در تحقق آن نقش داشته اند.

حیدری ادامه داد: راکبان موتورسوار با تولید صداهای ناهنجار به‌ویژه در ساعات استراحت و پایانی شب، آرامش روانی مردم را جریحه‌دار می‌کنند که این اقدامات مغایر با هنجارهای اجتماعی و حقوقی شهروندی و فرهنگ اصیل شهرستان بوده و موجب نارضایتی شهروندان شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار