خبرهای داغ:

دیدار فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود با روسای ادارات برق و پست ۲۳۰ کیلوولت+ تصاویر

فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید و کارگری الغدیر شاهرود با رییس شرکت توزیع نیروی برق و رییس برق پست ۲۳۰ کیلوولت شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۹۲۱۴۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید و کارگری الغدیر شاهرود با رییس شرکت توزیع نیروی برق و رییس برق پست ۲۳۰ کیلوولت شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار‌ها حکم مسولیت فرمانده پایگاه بسیج پست برق ۲۳۰ کیلوولت شاهرود مهندس ولیان اهدا شد و از پیشکسوت و فرمانده پایگاه شرکت توزیع برق شهرستان شاهرود مهندس حسن کلاته مقدم که در آستانه بازنشستگی بودند تقدیر گردید.
سرگرد پاسدار جعفر اسماعیلی از ساخت دستگاه ضد عفونی کننده دست توسط بسیجیان پست برق ۲۳۰ کیلوولت شاهرود بازدید و پیرامون طرح دفاع سرزمینی ادارات و هفته بسیج، رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه و. بحث و تبادل نظر شد.
وی در گفتگو با مهندس جمال فرخ زاده رئیس شرکت توزیع نیروی برق شاهرود برای جایگزینی مناسب برای تصدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج رعد اداره برق شاهرود گفتگو کرد و در خصوص طرح دفاع سرزمینی ادارات و سازماندهی گردان بیت المقدس حوزه الحدید ادارات و بسیجیان در عرصه‌های نه گانه نقش آفرین بسیج و برگزاری میز‌های عمومی و تخصصی خدمت در هفته بسیج در محله‌های اسلامی توسط اداره برق بحث و تبادل نظر کرد.
همچنین به همت حوزه بسیج ادارات الحدید پویش نذر قربانی در تمام ادارات و کارخانه‌های شهرستان شاهرود در راستای مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در هفته بسیج در حال پیگیری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار