فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اصلاح‌طلبان دنبال استفاده انتخاباتی از مذاکره با آمریکا هستند

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مسئله پیگیری مذاکره ایران با دولت جو بایدن از طرف اطلاح‌طلبان از آن جهت است که می‌خواهند کرسی ریاست‌جمهوری را به دست بگیرند.
کد خبر: ۹۲۹۲۲۰۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، احمد زیدآبادی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: قرار بود هیلاری کلینتون [پس از رئیس‌جمهور شدن در سال ۲۰۱۶]تحریم‌های شدیدی را علیه ایران اعمال کند. پیرو این واقعیت یقینا گزاره‌ای به نام «بازگشت به برجام از سوی دولت جو بایدن» هم گزاره‌ای نادرست و به دور از واقعیت است.

وی افزود: پس به نظر می‌رسد که از هم اکنون هر گونه تلاش سیاسی و دیپلماتیکی که در داخل برای مذاکره با امریکا شروع شود قطعاً به معنای بازگشت به برجام نیست، بلکه در حقیقت تلاشی برای شکل‌گیری برجام جدید و یا به عبارت دیگر خلق برجام ۲، ۳، ۴ خواهد بود.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: معتقدم مسئله پیگیری مذاکره ایران با دولت جو بایدن از طرف برخی از شخصیت‌های منسوب به جریان اصلاح‌طلب و یا معتدلین حامی دولت بیشتر از آن جهت است که می‌خواهند کرسی ریاست‌جمهوری را به دست بگیرند؛ متاسفانه این افراد صرف نظر از اینکه کشور به کدام سمت و سو کشیده خواهد شد، سعی دارند تعدادی از مناصب را در اختیار بگیرند و برای توجیه آن عنوان می‌کنند که اگر ما نباشیم وضعیت کشور بحرانی خواهد شد.
ارسال نظرات