خبرهای داغ:
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

تصادف تریلی حامل سوخت در محور ملایر-همدان

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از تصادف تریلی حامل سوخت در محور ملایر -همدان محدوده شهر ازندریان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۲۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

تصادف تریلی حامل سوخت در محور ملایر-همدانحسین روستایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طی تماس تلفنی یکی از عوامل شرکت نفت ملایر مستقر در منطقه نوشیجان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برخورد یک دستگاه خودروی سنگین تریلی حامل سوخت در محور جاده همدان -ملایر با گارد ریل و نشت بنزین از آن و احتمال انفجار اطلاع داده شد.

وی افزود: به محض اطلاع به دلیل حساسیت خبر دو دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش‌نشانان به محل اعلام شده اعزام شدند.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر عنوان کرد: به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی  ابتداء مشاهده شد که خودروی مذکور به دلیل لغزندگی جاده به گارد ریل برخورد کرده و مورد صدمه از قسمت باک و تانکر و مقداری هم تانکر ضربه شدید قرار گرفته که باعث سوراخ شدن آن شده و از آن بنزین خارج می‌شود.

وی افزود: آتش نشانان با احتیاط محل را ایمن‌سازی کرده و با حضورعوامل ۱۱۰، راه و ترابری و راهنمایی و رانندگی با جرثقیل برای حضور در محل  هماهنگی لازم به عمل آمد و پس از مستقر شدن جرثقیل تریلی را از حالت نیمه واژگونی به حالت عادی درآورده و بدون اینکه انفجاری رخ دهد تامین امنیت با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار