خبرهای داغ:

پیام تسلیت بسیج فرهنگیان استان همدان در پی درگذشت استاد نداف

سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با صدور پیامی درگذشت استاد رحیم نداف معلم فرهیخته، مجاهد و انقلابی استان همدان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۹۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

پیام تسلیت بسیج فرهنگیان استان همدان در پی درگذشت استاد رحیم ندافبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با صدور پیامی درگذشت استاد رحیم نداف معلم فرهیخته، مجاهد و انقلابی استان همدان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه الراجعون

عروج روح بلند استاد رحیم نداف، بزرگ مردی که تمام عمر خویش را در راه تحقق آرمان‌های والای اسلامی و انسانی و بصیرت‌افزایی آحاد مردم ،در تمامی ابعاد صرف نمود موجب اندوه و تاثر فراوان گشت.

این معلم فرهیخته عمری در راه مجاهدت و مبارزات انقلابی پیش قدم بوده و تنها به تعلیم و تعلم قناعت نکرد و در هر جایگاهی که حضور داشت به پرورش شاگردان متعهد و ولایی همت گمارد.

سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان ضایعه ی درگذشت این استاد فرزانه را که سالهای زندگی خود را در چهارچوب خط ولایت فقیه قدم برداشته و رسالت معلمی خود را چه در مبارزات قبل از انقلاب، چه در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، در مناطق جنگی غرب و جنوب و چه در فراز و نشیب‌های پس از انقلاب فراموش نکرد به جامعه بزرگ انقلابیون، فرهنگیان، دانش‌آموزان و عموم مردم مومن و انقلابی استان همدان به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان نهاوند، خاندان مکرم و بازماندگان معززشان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسالت می‌نماید.

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار