خبرهای داغ:

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بهداشتی در شاهرود

در راستای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و به همت پایگاه بسیج کوثر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها و حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود، ۵۰۰ بسته معیشتی بهداشتی تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۶۵۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و به همت مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها و حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود، ۵۰۰ بسته معیشتی بهداشتی تهیه و بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.
فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به کمک مؤمنانه پایگاه‌های بسیج به نیازمندان اظهار کرد: به همت پایگاه بسیج کوثر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها، ۵۰۰ بسته معیشتی بهداشتی تهیه و بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.
جعفر اسماعیلی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان است که با کمک خیران و نیکوکاران بسیجی تهیه شد.
وی با اشاره به اجرای پویش نذر قربانی در هفته بسیج گفت: در هفته بسیج پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان شاهرود در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اقدام به قربانی گوسفند خواهد کرد که با توجه به کمک کارکنان از یک تا چند رأس گوسفند خواهد بود که گوشت آن در کنار بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار