کشف ۹ تن قند احتکار شده در دلفان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: ۹ تن قند احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۸۵۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا رضایی گفت: محل دپوی مقادیر قابل توجهی قند احتکاری در یکی از انبارهای حومه شهر نورآباد با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس امنیت عمومی و بازرسین اداره صمت دلفان شناسایی شد.

وی با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه ادامه داد: همچنین ۱۰ واحد صنفی شهرستان دلفان به دلیل نقض محدودیت‌های اعلام شده و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا شناسایی و پلمب شدند.

رضایی اضافه کرد :بازار دلفان همچنان تعطیل است و چنانچه اصناف غیرمشمول مصوبه تعطیلی، نسبت به رعایت بهداشت کرونا بی‌توجه باشند برخورد جدی و قانونی در قبال آنان نیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در دلفان ادامه داد: باتوجه به شرایط فوق بحرانی شهرستان، نظارت بر فعالیت اصناف و تعطیلی بازار به صورت مستمر با همکاری اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

رضایی گفت: باوجود اعلام تعطیلی بازار اما برخی اصناف فعالیت و مردم نیز بدون توجه به خطر کرونا همچنان در مراکز خرید حضور داشتند که با تشدید نظارت ها، نسبت به این تخلفات برخورد قضایی شد.

۴۷ هزار و ۵۴۰ لرستانی تا ۱۹ آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۹۴۴ نفر جان باخته‌اند و وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است.

پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است.

ارسال نظرات