خبرهای داغ:

برگزار کنندگان مراسمات عروسی و عزا تحت تعقیب قرار می‌گیرند

دادستان مرکز لرستان، تاکید کرد: برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی، تحت تعقیب قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۲۹۳۱۴۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، داریوش شاهون‌وند امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه برگزاری هر گونه مراسم جشن و عروسی مطلقاً ممنوع است، اظهار داشت: در این شرایط تاکید می‌کنیم که ضابطین عام و خاص مکلف هستند که از برگزاری این گونه مراسم‌ها پیشگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه همچنین ضابطین به برگزار کنندگان این مراسمات تذکر بدهند، افزود: اگر احیاناً شخص یا اشخاصی از این امر سرپیچی کردند، به طور حتم در راستای توقیف وسیله نقلیه حامل عروس و داماد و افرادی که همراه آنها هستند اقدام خواهد شد.

دادستان مرکز لرستان، تصریح کرد: این افراد تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی قابلیت تعقیب را خواهند داشت.

شاهون وند با اشاره به اینکه همچنین در بحث برگزاری مراسمات تدفین، حداکثر افرادی که می‌توانند در غسالخانه‌ها حضور پیدا کنند ۱۵ نفر است، افزود: در مراسم تدفین نیز حداکثر ۵۰ نفر می‌توانند حضور پیدا کنند.

وی، گفت: نیروی انتظامی مکلف است از برگزاری این مراسمات پیشگیری کند، در صورتی هم که این مراسم‌ها برگزار شد ضمن توقیف وسایل نقلیه با خاطیان باید برخورد قاطع داشته باشد.

دادستان مرکز لرستان، تصریح کرد: به طور حتم ما این متهمان را تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی تحت تعقیب قرار خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار