خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی اصفهان گفت: با توجه به فعالیت های جهادی دانشجویان بسیجی اصفهان، مجموعه علمی بسیج دانشجویی استان در قله علمی بسیج دانشجویی کشور قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۲۹۳۵۳۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سید هادی انوری در نشست صمیمانه و تجلیل از نخبگان علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: یکی از ظرفیت های عظیم بسیج دانشجویی که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) بوده و است، برخورداری از دو بال قوی و توانمند علم و نیروی جوان است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: مجموعه بسیج دانشجویی استان از نیروی جوان انقلابی برخوردار است و در عرصه علم هم استان اصفهان در دو سه سال اخیر با تلاش و جدیت و پشتکار بنا به فرمایشات رهبر انقلاب در عرصه های حساس انقلاب اسلامی ورود جدی داشتند؛ بسیج دانشجویی استان اصفهان امسال افتخارات بزرگی را در سطح کشور کسب کرد.

وی افزود: معاونت علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان اصفهان امسال در سه مرحله ارزیابی جز برترین معاونت پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی معرفی شد، مرکز رشد حسان در جشنواره ملی طهرانی مقدم حائز رتبه اول شده و  بیشترین پیشرفت علمی را در سطح کشور داشته است.

انوری با توضیح اینکه دانشجویان اصفهانی در معاونت علمی و فناوری بسیج دانشجویی استان به دانشگاهی مانند صنعتی شریف تنه زدند، تصریح کرد: این مرکز در کنار مرکز رشد اصفهان توانسته است مقام بیاورد؛ استان اصفهان در طرح شمسا که ثبت مسائل و مشکلات است، بیشترین طرح مشکلات و مسائل هدفمند استان را داشته و باز هم معاونت علمی و فناوری استان اصفهان رتبه اول کشور شناخته شد.

وی اضافه کرد: با توجه بر فعالیت های جهادی بسیجیان دانشجو اصفهان، مجموعه علمی بسیج دانشجویی استان در قله علمی بسیج دانشجویی کشور قرار گرفته است.

تشکیل کارگروه های متعدد بنا بر دغدغه های مختلف

معاون علمی و فناری بسیج دانشجویی استان اصفهان هم در این نشست گفت: بسیج دانشجویی استان و نخبگان علمی حقیقتا در عرصه علم و فناری شگفتی ساز شدند؛ یک سالی است که مسئله محوری را به عنوان محور در برنامه های خود قرار دادیم، و عرصه های مختلف گام های موثری را برداشتیم؛ کارگروه های شمسا، موج دانش، روشنا و تاریخ تشکیل شده است.

محمد رجبی اضافه کرد: کارگروه های متعدد بنا بر دغدغه های مختلف تشکیل شد، کارگروه شمسا، شناسایی مسائل سراسری استان، اندیشکده ابدا که کمک کار کارگروه شمسا است؛ کارگروه موج دانش که شناسایی مسائل صنایع استان و ارائه راه حل برای آن ها را مد نظر دارد؛ کارگروه روشنا و کارگروه تاریخ، پژوهشکده های بسیج دانشجویی، شهید شهریاری دانشگاه اصفهان، شهید اعتباری دانشگاه صنعتی و شهید چمران دانشگاه مالک اشتر از جمله این کارگروه ها هستند.

وی با توضیح اینکه کرونا باعث متوقف شدن فعالیت های ما نشد، افزود: رویداد مجازی جهش یکی از افتخارات مجموعه پژوهش و فناری بسیج دانشجویی استان بود که طراحی و تولید محتوای آن، از صفر تا 100 تا توسط بسیجیان استان بود؛ اختتامیه این رویداد آذرماه با حضور سرمایه گذاران برگزار می شود.

معاون علمی و فناری بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: این سرمایه گذاران قول سرمایه گذاری 500 میلیونی را دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار