رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰ درصد مشکل ما در کشور خود تحریمی و سومدیریت است که با مدیریت صحیح می‌توان جلوی افزایش قیمت‌ها را گرفت.
کد خبر: ۹۲۹۳۵۵۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: متاسفانه دشمن از کوچکترین اعتراضی در داخل کشور ما سو استفاده می‌کند و در لباس مردم عادی به دنبال نا امن سازی ایران و کشت و کشتار است.
 
فتنه سال ۹۸ با بی تدبیری دولت، با افزایش ناگهانی نرخ بنزین اتفاق افتاد

وی با تاکید بر این مطلب که فتنه سال ۹۸ با بی تدبیری دولت، با افزایش ناگهانی نرخ بنزین اتفاق افتاد، افزود: این اقدام نسنجیده در مجلس شورای اسلامی تصمیم گیری نشده بود، روحانی روسای سه قوه را توجیه کرد.

دکتر حسینعلی شهریاری ادامه داد: بدون آگاهی و اطلاع رسانی به مردم این تصمیم اتخاذ شد که در این راستا تعدادی از مردم بی گناه در این حادثه متاسفانه جان خود را از دست دادند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در زمان دولت قبلی وقتی تصمیم بر افزایش نرخ بنزین بود شش ماه در صدا و سیما در جلسات مختلف رئیس جمهور و دولت مردان مردم را توجیح کردند بعد با افزایش قیمت عامل‌های انرزی اقدام کردند.

این مسئول با اشاره به این مطلب که در دولت روحانی از تصمیم‌های خلب و ساعه متاسفانه کم گرفته نمی‌شود ادامه داد:یکی از این تصمیم‌ها حادثه ۹۸ بود که تعداد قابل توجهی از هوطنان ما جانشان را ازدست دادند و خسارت‌های اقتصادی زیادی وارد شد.

شهریاری ۳۰ یا ۴۰ میلیارد تومان خسارت وارده شده به کشور را نمونه ضربه زدن به کشور در این حادثه دانست و گفت: امیدواریم این درس عبرتی شده باشد. اگر قرار است تصمیم گرفته شود، اول جلسات توجیهی بگذارند، مسائل را شفاف سازی کنند مردم را آگاه کنند، به مردم اعتماد کنند و بعد کار را انجام دهد تا حوادثی مانند حوادث سال گذشته را به دنبال نداشته باشد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از تصمیماتی که گرفته می‌شود کارشناسی نمی‌شود و ۸۰ درصد مشکل ما در کشور خود تحریمی و سومدیریت است که با مدیریت صحیح می‌توان جلوی افزایش قیمت‌ها را گرفت، ولی به علت سوئ تدبیر متاسفانه امکان پذیر نیست و شاید بعضی مواقع نا آگاهانه و افراد نفوذی که رهبر معظم انقلاب همیشه به آن اشاره دارند که از نفوذی‌ها غافل نشوید ممکن است افراد نفوذی هم در رخ داد‌هایی که در کشور اتفاق افتاده دست داشته باشند.
ارسال نظرات