رونمایی ۶ عنوان کتاب در خرم‌آباد

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از شش عنوان کتاب انتشارات هاویر خرم‌آباد رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۵۹۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، طی مراسمی با حضور مدیرکل، معاونان فرهنگی و هنری، رئیس گروه فرهنگی، مدیر حراست و کارشناسان چاپ و نشر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از شش عنوان کتاب تازه انتشار یافته توسط انتشارات هاویر خرم‌آباد به مدیریت سهیمه اسدزاده رونمایی شد. 

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته کتاب، گفت: کتاب چه در دین اسلام و چه در فرهنگ و تمدن ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد و ما مفتخر هستیم که فرهنگ و هنر امروز کشورمان بر پایه آموزه‌های قرآن بنا شده و از سرچشمه کتاب‌های گرانبها و ارزشمندی همچون شاهنامه فردوسی، بوستان و گلستان سعدی، مثنوی معنوی و دیوان شمس مولانا، دیوان حافظ، رباعیات خیام و ... نشئت می‌گیرد.

وی افزود: لرستان در زمینه چاپ، نشر و تألیف کتاب از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و انتشارات هاویر که توسط یک بانوی موفق لرستانی مدیریت می‌شود از فعال‌ترین و موفق‌ترین انتشارات امروز استان است.

در ادامه رضا نیازی، معاون فرهنگی و مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز با تأکید بر لزوم تقویت و حمایت از ناشران و نویسندگان استان لرستان، گفت: در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی بالغ‌ بر ۳۰ برنامه فرهنگی در سطح استان به اجرا در خواهد آمد که با توجه به شرایط موجود، برای اجرای بیشتر برنامه‌ها از ظرفیت فضای مجازی بهره می‌گیریم. 

در انتهای این مراسم از دو مجموعه داستان‌های کوتاه «خیابان رسالت» و «شال گردنی برای غریبه» نوشته فریبا اسدی و همچنین رُمان «شور دلدادگی» اثر علی‌اکبر پناهی، مجموعه شعر «من بازمانده‌ای از دختران ایلم» سروده زینب میرزایی بسطامی و دو کتاب آموزشی «تأثیر انقلاب مختار ثقفی بر ایران اسلامی» به نویسندگی امیررضا نظری و «آموزش گام به گام تئوری موسیقی» پژوهش و نگارش حجت‌اله ندری، همگی از انتشارات هاویر رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار