خبرهای داغ:
جلسه هم‌افزایی مدیریت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان با معاونت علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین (ع) در راستای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود بین دو قشر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۶۲۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

برگزاری جلسه هم‌افزایی مدیریت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی همدان و معاونت علمی سپاه انصارالحسین (ع)به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه هم‌افزایی مدیریت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان با معاونت علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین (ع) در راستای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود بین دو قشر برگزار شد.

بهنام محمدی مدیر پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی  استان همدان در این جلسه ضمن تشریح طرح جامع مجازی راه مهندسی و نحوه اجرائی کردن آن به صورت مجازی در سطح دانشگاه‌ها نسبت به توسعه فعالیت مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی، حمایت از طرح‌های مسئله محور ارائه شده توسط دانشجویان، استفاده بهینه از ظرفیت پروژه‌های کسر خدمت سربازی، چیستی رویداد مسئله محور کاوش، اختتامیه جشنواره نجم، شناسایی، توانمندسازی و شبکه‌سازی هسته‌های دانش بنیان و احصا و تدوین نظام مسائل استان به بحث و گفتگو پرداخت.

همچنین در این دیدار فهرستی از نظام مسائل اولویت‌دار استان که به همت هسته‌های پژوهشی بسیج دانشجویی تهیه شده بود ارائه شد.

در پایان مقرر شد با حمایت معاونت علمی سپاه استان همدان از هسته‌های پژوهشی برگزیده در اختتامیه جشنواره نجم و دانشجویان برتر علمی تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات