جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج:

از مجموع ۲۵۰۰۰ یتیم در استان سیستان و بلوچستان ۱۹۰۰۰ نفر آن‌ها فاقد هرگونه حامی هستند

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج گفت: سرانه هر یتیم در کشور ۸۵۰ هزار تومان است که متأسفانه در استان ما این سهم حدود ۸۵ هزار تومان می‌باشد.
کد خبر: ۹۲۹۳۷۳۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج در  نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج  در جمع اصحاب رسانه که در مهمانسرای سپاه سلمان برگزار شد، ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته بسیج و تقدیر از خدمات ارائه شده بسیجیان در آستانه چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج گفت:  ۲۵۰۰۰ یتیم شناسائی شده توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره ) در استان سیستان و بلوچستان متاسفانه ۱۹۰۰۰ یتیم فاقد هرگونه حامی می‌باشند. 

سرهنگ پاسدار کیخا  افزود: برنامه‌های جامعی در این هفته توسط بسیج برنامه ریزی شده که یکی از زیباترین برنامه ریزی‌های پیش بینی شده در قالب رزمایش در این هفته انشاالله با یاری مردم  و بسیجیان، ساماندهی ۲۵۰۰۰ یتیم استان است که از اصحاب رسانه تقاضا داریم در این راستا اطلاع رسانی لازم را مبذول فرمایند.

این مقام مسئول اشاره کرد که سرانه هر یتیم در کشور ۸۵۰ هزار تومان است که متأسفانه در استان ما این سهم حدود ۸۵ هزار تومان می‌باشد.

وی افزود: از مردم خیر، نیکوکار و یتیم نواز استان تقاضا داریم تا در این رزمایش همگانی به یاری بسیج آمده و با حداقل تحت پوشش قرار دادن یک یتیم در قالب طرح (هر خانواده ایرانی یک یتیم، هرخانواده بسیجی یک یتیم) با پرداخت ماهانه ۳۰ هزار تومان به این ایتام کمک نموده و در این هفته مبارک دست مهربانی و یتیم نوازی را بر سر این افراد جاری نمایند.
ارسال نظرات