تشریح برنامه های هفته مبارک بسیج توسط فرمانده سپاه شهرستان محلات
سرهنگ پاسدار حسین رضائی: تمرکز برنامه‌های هفته بسیج امسال، تلاش برای افزایش اقدامات پیشگیرانه و کاهش ابتلا به کرونا در سطح شهرستان خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۱۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛سرهنگ حسین رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت:امسال به منظور حفظ سلامت مردم، برنامه های گرامیداشت هفته بسیج با رویکرد فضای مجازی برگزار می شد و دههاعنوان برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی همزمان با هفته بسیج در سطح شهرستان محلات برگزار می شود.  

سرهنگ پاسدارحسین رضایی گفت: فلسفه مهم سپاه و بسیج خدمت رسانی به مردم است و در هفته بسیج سعی می کنیم مجاهدت‌های بسیج در طول 41 سال گذشته را در تمامی عرصه‌ها از جمله ۸ سال دفاع مقدس، جنگ نرم، رفع آسیب های اجتماعی، کمک به مردم در حوادث غیر مترقبه از جمله سیل و زلزله و مبارزه با کرونا برای جامعه تبیین شود.

فرمانده سپاه محلات با بیان اینکه بسیج تا امروز توانسته خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه دهد و اوج این خدمات و افتخارات در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد افزود: در طول این سال‌ها هرجا که انقلاب به حضور بسیج نیاز داشت شاهد حضور موثر و نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه‌های مختلف بودیم.

وی با اشاره به مد نظر قرار دادن دستورالعمل‌های بهداشتی در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌های هفته بسیج امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در قالب خدمات‌رسانی و توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان در محلات اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه محلات درادامه مهمترین عناوین برنامه های هفته بسیج رابه شرح زیراعلام نمود:

1-افزایش اقدامات پیشگیزانه درکمک به شبکه بهداشت درکاهش ابتلابه کروناباپایش سلامت مردم درسطح شهرستان درقالب طرح شهیدسلیمانی

2-افتتاح پروژه های:منازل مسکونی ولی نعمتان انقلاب اسلامی،افتتاح استخرشنا،سالن ورزشی مخصوص بانوان،مکان جدیدحوزه اداری وچهارپایگاه مقاومت

3-رزمایش گشتهای رضویون درارتقاءامنیت محله ها

4-نمایش اقتداربسیجیان باعنوان برای رهبرم یک قاسم سلیمانی ام درمحضرفرمانده کل قوابهصورت ارتباط تصویری

5-آغازمرحله سوم نهضت کمکهای مومنانه وتوزیع 10000بسته بهداشتی ومعیشتی ولوازم التحریر

41-6نشست روشنگری وفرهنگی باهدف ارتقای معرفت وتوانمندسازی مدیران بسیج درامورتخصصی به صورت مجازی

7-دهها مسابقه فرهنگی شامل:کتابخوانی دلنوشته به سرداردلها حاج قاسم سلیمانی،رفاقت باهمکلاسی شهیدم

8-حمایت وارتقاءبرنامه های فرهنگی متنوع درقالب کاهش آسیبهای اجتماعی درمحله های حاشیه ای شهر

9-تجلیل وتفقدازخانواده های معظم شهدا

10-پایش اطلاعات رزمندگان وتسریع اقدام درراستای صدورکارت ایثارگران(بامراجعه رزمندگان عزیزبه ناحیه مقاومت بسیج محلات)

11-پویش سلیمانیها آغازحماسه هرپایگاه یک خدمت

*سایربرنامه ها:رزمایش دفاع زیستس درتمام پایگاههای مقاومت بسیج،برگزاری یادواره شهدابه صورت مجازی،شستشوی مزارمطهرشهدای شهرستان رمحلات،شرح وتوضیح برخی روایتهی امام حسن عسگری(ع)همزمان باسالروزولادت ایشان درفضای مجازی،اهدای خون توسط کادربسیج،توزیع30000ماسک دربین عموم مردم و...

 

ارسال نظرات