خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه از توزیع هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان، طی هفته گرامیداشت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۲۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، «اسماعیل فرجی» امروز (28 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در محل سالن جلسات اقشار بسیج بجنورد برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه در آستانه چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) هستیم، گفت: برنامه های هفته گرامیداشت بسیج امسال با شعار "بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین" برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: دین اسلام، نقش ویژه امام خمینی(ره) و حضور مردم در صحنه، سه رکن پایه گذاری انقلاب اسلامی ایران است، چرا که هر زمانی مردم به قرآن تمسک جسته و به ندای رهبر خود لبیک گفتند، به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: دشمنان ما برای به چالش کشیدن انقلاب تلاش های زیادی کردند و خداوند را شاکریم که با رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت و حضور همیشه در صحنه مردم در طول سال های پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی توطئه های آن ها خنثی شده است.

سرهنگ فرجی تصریح کرد: امروز فلسفه وجودی بسیج، خدمت به اسلام، انقلاب و مردم است و ما به عنوان سربازان این نظام افتخار می کنیم که لباس بسیجی به تن کرده ایم.

وی افزود: بسیج در تمام عرصه های انقلاب پیشرو و پیشگام است و همواره برای دوستداران انقلاب، مایه امید و برای بدخواهان آن، مایه یأس و نا امیدی است.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه هفته بسیج از 30 آبان ماه تا 6 آذر ماه سال جاری خواهد بود، اظهار کرد: یک هزار و 25 عنوان برنامه در طول این هفته در استان برگزار خواهد شد.

فرجی افزود: از این تعداد برنامه یک هزار و 115 برنامه به صورت محوری خواهد بود.

وی دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری تمرین تاکتیکی گردان های بسیج، اعزام گروه های جهادی و تیم های پزشکی به مناطق محروم، تجلیل از خانواده شهدا، برپایی ایستگاه سلامت محور و توزیع ماسک رایگان در جهت مقابله با ویروس کرونا، برگزاری نشست های روشنگری، برگزاری یادواره های شهدا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و نواختن زنگ بسیج در سامانه شاد آموزش و پرورش را بخشی از برنامه های اجرایی در هفته بسیج سال جاری عنوان کرد.

فرجی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم محوری 5 آذر برگزار نخواهد شد، افزود: در این روز تمامی بسیجیان و مردم ولایتمدار ایران به استماع بیانات مقام معظم رهبری از طریق شبکه های ملی و فضای مجازی خواهند نشست.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مناطق محروم خراسان شمالی توزیع می شود.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در ادامه به اقدامات صورت گرفته از سوی سپاه و بسیج خراسان شمالی در راستای مقابله با کرونا از سال 98 تا کنون اشاره کرد و گفت: 107 هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته 500 هزار تومان با همکاری دستگاه های اجرایی و خیران در بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی بیان کرد: طی این مدت 2 میلیون ماسک رایگان، 103 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، یک میلیون و 600 هزار پرس غذای گرم و 500 سری جهیزیه نوعروسان در بین مناطق محروم و نیازمندان توزیع شد.

فرجی همچنین از راه اندازی 345 کارگاه تولید ماسک و اعزام یک هزارو 500 گروه جهادی برای خدمت رسانی به مناطم محروم استان در طی این مدت خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 33 میلیارد تومان اعتبار جهت تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان استان هزینه شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها