فرشاد جلوه ده
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) :
توجه به اقتصاد مقاومتی و اجرای پروژه‌هایی در این خصوص جزو اولویت‌های اصلی است.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۲۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

توجه به اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های اصلی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سعید محمد ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری اردبیل اظهار کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و اجرای پروژه‌هایی در این خصوص جزو اولویت‌های اصلی است و اقداماتی در این راستا توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) انجام می‌گیرد.

وی افزود: پروژه‌های ما به ۲ قسمت تقسیم می‌شوند که بخشی از آن‌ها پروژه‌هایی است که به‌صورت خدمت مستقیم به مردم با اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی انجام می‌گیرد و بخش دیگری از پروژه‌ها برنامه‌ریزی در خلاءها و گلوگاه‌های کشور بوده که در بخش اقتصاد مقاومتی مغفول مانده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف نفت و پتروشیمی، صنایع و معادن، کشاورزی و... بوده که باید اقداماتی برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها انجام گیرد.

محمد بیان کرد: به همین دلیل توجه ویژه به این نوع پروژه‌ها و اجرای کامل آن‌ها در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری مد نظر قرار دارد.

احداث ۴ تقاطع غیرهمسطح در اردبیل توسط قرارگاه خاتم

وی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در استان اردبیل گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) از گذشته پروژه‌هایی را در استان اردبیل اجرا کرده و تعداد ۳۰ پروژه تمام شده توسط این قرارگاه در استان اردبیل موجود است و پروژه‌های در دست اجرا نیز روند خوبی داشته و از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و اکثر پروژه‌ها یا رو به اتمام هستند یا سرعت خوبی دارند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: اجرای طرح‌های عمرانی در شهر اردبیل از پروژه‌هایی هستند که در تفاهم‌نامه ما بین قرارگاه و استان اردبیل قرار گرفته‌اند و امروز شاهد کلنگ‌زنی برای احداث ۴ تقاطع غیرهمسطح در اردبیل هستیم.

محمد تصریح کرد: در کنار پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل، احداث بیمارستان هزار تخت‌خوابی و هم‌چنین چهاربانده کردن جاده اردبیل - سرچم از دیگر پروژه‌هایی است که در استان اردبیل اجرا خواهد شد و در خصوص طرح تراموا در اردبیل نیز این طرح در حال مطالعه بوده و باید تکمیل شود و پس از طی فرآیندهای لازم و تامین منابع مالی به مرحله اجرا درآید.

ارسال نظرات