قرارگاه خاتم‌الانبیاء ظرفیت بسیار بزرگی در کشور از لحاظ عمرانی داشته و مجلس و کمیسیون عمران اقدامات خاصی را برای پرداخت مطالبات این قرارگاه از دولت انجام داده است.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۳۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

حمــایت مجــلس از قــرارگاه خاتم‌الانبیــاء (ص)

صدیف بدری  ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء ظرفیت بسیار بزرگی در کشور از لحاظ عمرانی داشته و مجلس و کمیسیون عمران اقدامات خاصی را برای پرداخت مطالبات این قرارگاه از دولت انجام داده است و در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های این قرار گاه منعقد شده است.

وی افزود: در این راستا قرارگاه خاتم‌الانبیاء نیز اجرای پروژه‌های جدیدی با اعتباری بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد تومان را تقبل کرده است که پروژه‌های اخیر استان اردبیل نیز در راستای این اقدام مجلس بوده است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ردیف بودجه ملی چهار خطه کردن جاده اردبیل- سرچم، نمین- آستارا، امیرکندی به گرمی و بیله سوار و پارس آباد به مشگین شهر در بودجه سال ۹۷ و ۹۸ ایجاد شد و امروز شاهد اجرای ۴۵ کیلومتر از جاده اردبیل به سرچم توسط قرارگاه هستیم.

بدری تشریح کرد: علاوه بر پروژه‌های قبلی قرارگاه خاتم‌الانبیاء در استان اردبیل و کلنگ‌زنی برخی از این پروژه‌ها در سفر اخیر فرمانده قرارگاه به استان اردبیل تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای ۶ پروژه جدید در این استان با قراگاه خاتم منعقد شد.

وی گفت: یکی از این طرح‌ها پروژه بزرگراهی پارس آباد- مشگین شهر در شمال استان و مطالعه و اجرای پروژه خلخال- اسالم در جنوب استان و هم چنین ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی در شهر اردبیل بوده که شروع خوبی برای زیرساخت‌های استان اردبیل است و در کنار آن مطالعه و اجرای پروژه راه آهن اردبیل- پارس آباد نیز در دستور کار قرارگاه خاتم‌الانبیاء قرار گرفت.

ارسال نظرات