در حقیقت این ما هستیم که در غم فراغ شهیدان خود سوگوار می‌شویم؛ اما خود شهید در درجات عالی قرار می‌گیرد و شادمان به دیدار پروردگار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۵۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
 
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در پی شهادت «هادی سیاسی خستگی ناپذیر ولایتمدار» و جانباز هشت سال دفاع مقدس سرهنگ پاسدار دکتر فرامرز رضوی پیام تسلیتی صادر کرده، در این پیام آمده است: 
 
انالله و انا الیه راجعون

ابراز همدردی

از آسمان عرفان، تابنده اختری رفت / وز کنج علم و ایمان، ارزنده گوهری رفت

شهید، جان خود را در راه وطن و آرمان‌های آن، از دست داده و به علو درجات در میان بهشتیان دست می‌یابد. این وعده خداوند است که شهدا هرگز نمی‌میرند و همیشه زنده هستند. شاید به همین دلیل است که هنگام روبرویی با پدیده شهادت، درمی‌مانیم که باید آن را تسلیت یا تبریک بگوییم. در حقیقت این ما هستیم که در غم فراغ شهیدان خود سوگوار می‌شویم؛ اما خود شهید در درجات عالی قرار می‌گیرد و شادمان به دیدار پروردگار می‌رود.

شهادت یکی از یادگاران دفاع مقدس که خدمت در معاونت سیاسی ستاد فرماندهی کل سپاه و سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ازدیگرخدمات ارزنده این شهید برومند می‌باشد، عصر روز دوشنبه در حین انجام ماموریت در عرصه روشنگری و آگاهی بخشی سیاسی در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور براساس مشیت الهی به دیدار معبود شتافت و به خیل کاروان شهدای مدافع اسلام و حرم پیوست را به محضر حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای این بزرگ مرد ایثارگر مسئلت و برای وابستگان، همسر و فرزندان ایشان و معاون محترم سیاسی سپاه، در این غم سترگ صبر واجر جزیل و شکیبایی از خداوند سبحان آرزومندیم.



ارسال نظرات