خبرهای داغ:
مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد:
سرهنگ صادق پور گفت: در استان قزوین، بسیج سازندگی با ۸۰۰ گروه جهادی در حوزه های مختلف ارائه خدمت می نماید.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۷۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

سرهنگ مهدی صادق پور مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در نشست خبری که صبح امروز در آستانه هفته بسیج در سالن شهید پرویز سپاه صاحب الامر (عج) برگزار گردید اظهار کرد: بسیج خادم ملت است و از مهمترین وظیفه هایی که برای ما تعریف شده است رفع محرومین ها با کمک و همراهی مردم می باشد.

افتتاح  بهره برداری از 100 طرح عمرانی به مناسبت هفته بسیج

وی ادامه داد: در استان قزوین بسیج سازندگی با ۸۰۰ گروه جهادی در حوزه های مختلف ارائه خدمت می نماید.

صادق پور تصریح کرد: اهم برنامه های بسیج سازندگی برای هفته بسیج افتتاح و بهره برداری از ۱۰۰ طرح عمرانی که مجزا از رزمایش کمک مومنانه است، می باشد.

این مسوول با اشاره به شیوع بیماری کرونا و محدودیت هایی که به منظور جلوگیری از اپیدمی این بیماری اعمال می گردد بیان کرد: بسیج سازندگی برنامه های افتتاحیه ای را برای طرح های خود در نظر گرفته است ولی برای اجرای آن تابع شرایط و قوانین وضع شده میباشد و با این وجود همه طرح ها قابل بهره برداری هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قزوین اذعان کرد: امسال بسیج سازندگی موفق به احداث دو پل شده است که یکی از آن ها یک طرح ملی است و پلی بر ری رودخانه به گانه رد احداث گردید است، احداث دو زمین چمن مصنوعی، دو سالن ورزشی، احیا قنات، احداث استخر های مصنوعی ذخیره آب، احداث دیوار محافظتی، آبرسانی سیار، کانال های بتنی، پل عابر پیاده، ساخت بزرگترین مرکز بهداشت استان با مساحت 2200 متر در تاکستان و... تنها بخشی از فعالیت های ما هستند

صادق پور با بیان این مسئله که ساخت خانه برای محرومین از دیگر وظایف بسیج سازندگی میباشد اذعان کرد: بسیج سازندگی امسال با کمک خیرین ۳۲ واحد برای محرومین ساخته است و ۶ واحد نیز برای محرومین بهزیستی در دست احداث می باشد و همچنین تعمیر ۹واحد دیگر از خانه محرومین را به عهده گرفته است، ساخت و تکمیل ۱۱ خانه عالم در سراسر استان نیز از دیگر اقدامات بسیج سازندگی می باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: هزینه ریالی این طرح ها مبلغی بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان میباشد و تا دهه فجر امسال بر تعداد این طرح ها و پروژه ها افزوده خواهد شد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها