خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان آوج خبر داد

اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

ربیعی گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه ،حوزه ها وپایگاه های مقاومت بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی در بستر فضای مجازی و حقیقی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۰۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

عیسی ربیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج گفت: تشکیل بسیج مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت بود،منطق اصلی بسیج رفع تهدید ها و تبدیل آن به فرصت بود ،بنابراین تهدید برای ما دیگر تهدید نیست بلکه به برکت بسیج برای ما ایجاد فرصت می کند.

فرمانده سپاه شهرستان آوج با اشاره به اینکه شعار محوری هفته بسیج (بسیج ،پیشرو خدمت،امید آفرین)می باشد افزود: بیش از ۳۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه، حوزه ها وپایگاه های مقاومت بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی در بستر فضای مجازی و حقیقی برگزار خواهد شد.

ربیعی خاطر نشان کرد: از جمله های شاخص هفته بسیج در زمینه عمرانی، افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای دشتک، افتتاح ۱ باب خانه محروم در روستای کلنجین و ۲ باب خانه عالم در سطح شهرستان می باشد.

وی در پایان گفت: از جمله برنامه های این هفته در سطح شهرستان دیدار با ائمه جمعه شهرستان، غبار روبی مزار شهداء، برگزاری مسابقات ورزشی وفرهنگی، دیدار با خانواده شهداء و رزمندگان و پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری می باشد.
۵۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها