خبرهای داغ:

اعلام برنامه‌های هفته بسیج حوزه بسیج شهید تندگویان اهواز

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان اهواز به تشریح برنامه‌های متنوع هفته بسیج در این حوزه و توزیع کمک‌های مومنانه در میان نیازمندان در اهواز پرداخت.
کد خبر: ۹۲۹۴۰۰۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری بسیج از اهواز، سرهنگ پاسدار ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان اهواز ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: ان شاءالله با همکاری بسیجیان پایگاه‌های تابع حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان از ۳۰ آبان الی ۷ آذر برنامه‌های خوب دراین باره برگزار خواهد شد.

او افزود: عمده برنامه‌های متنوع هفته بسیج شامل توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و یک هزار بسته لوازم التحریر در میان محرومان و دانش آموزان نیازمنددر مناطق اهواز است.

سرهنگ ممبینی با اشاره به ضدعفونی از بیمارستان نفت بیان داشت: در هفته بسیج از مدافعان سلامت تقدیر می‌شود و همچنین بیمارستان بزرگ نفت در اهواز با تلاش گروه‌های جهادی ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان اهواز تصریح کرد: در امسال برای خدمت به مردم نیازمند ۷هزار بسته معیشتی و لوازم تحریر توزیع شده که در هفته بسیج اینگونه خدمات ادامه دارد که از تلاش کارکنان و پایگاه‌های کارون و مارون تشکر می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به تعمیر منازل محروم تحت پوشش، گفت: منطقه غیزانیه که از منطق محروم اهواز هست با کمک گروه‌های جهادی بسیج مساجد و منازل ساخت و تعمیر و باز سازی شدند که همچنان در هر منطقه ایی که لازم باشداقدامات جهادی سریع انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/م

ارسال نظرات
پر بیننده ها