خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون اهواز گفت: در اهواز چهار بیمارستان برای بیماران کرونایی وجود دارد که برای پشتیبانی از آنها در هر شیفت نیاز به ۴۰ طلبه داریم.
کد خبر: ۹۲۹۴۰۰۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

حجت‌الاسلام سعید بیت سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و همه‌گیری آن، اظهار کرد: طلاب احساس نیاز کرده‌اند و به یاری کادر درمان شتافتند چرا که مقام معظم رهبری، در سخنان حکیمانه خود از جوانان خواسته بودند که در زمینه کمک‌رسانی به کادر درمان ورود کنند.

وی افزود: در این راستا طلاب خوزستان همواره ثابت‌قدم میدان‌های مختلف بوده‌اند، تمام‌قد و به‌طورجدی وارد عرصه مبارزه با کرونا شده و ثابت کردند که می‌توان با تلاشی خستگی‌ناپذیر بر این بیماری پیروز شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون اهواز بیان کرد: از ۲۷ خرداد ماه امسال طلاب و روحانیون خوزستان به‌طورجدی به منظور خدمات‌رسانی و کمک به کادر درمان وارد بیمارستان‌ها شدند و از موقعی که ورود کردند، زمان درمان بیماران سریع‌تر شده است.

بیت سیاح در ادامه به کمبود نیرو برای پشتیبانی از تمامی بیمارستان‌های کرونایی اشاره کرد و افزود: در کل اهواز چهار بیمارستان وجود دارد و اگر بخواهیم همه‌ی بیمارستان‌ها را پشتیبانی کنیم، در هر شیفت نیاز به ۴۰ طلبه داریم که امید می‌رود تمام مدارس علمیه پای‌کار بیایند و بتوانیم به همه بیمارستان‌ها نیرو اعزام کنیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون اهواز در پایان گفت: طلاب بهترین قشری هستند که می‌تواند به کمک کادر درمان بیاید چرا که آنها می‌توانند در تمامی زمینه‌ها از جمله فرهنگی، اخلاقی، معنوی و خدماتی خدمت‌رسانی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها