فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) تشریح کرد:

برنامه گسترده هفته بسیج در سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) با محوریت فضای مجازی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) گفت: ۴۱عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالروز هفته بسیج در باقرشهر و بخش های تابعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۴۰۱۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵

 

  سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر  در گفتگو با اصحاب رسانه، رسالت اصلی سپاه، را پاسداری از انقلاب دانست و افزود: سپاه بدون بسیج نمی‌تواند به این  اهداف برسد.  

وی گفت: رویکرد سپاه بر محور  منویات و فرمایشات امامین انقلاب است و براساس توصیه های  مقام معظم رهبری  باید در همه عرصه ها یک قدم از دشمن جلوتر باشیم و مسجد را به عنوان پایگاه و محور برنامه ها قرار دهیم و ارتباط خود را با مسجد قوی‌تر کنیم چون مساجد سنگر است.

 کاشفی با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته بسیج، از نامگذاری روز اول هفته به بسیج به نام بسیج و معنویت، روز دوم بسیج فرزند مسجد، خادم مردم، روز سوم بسیج مبتکر حل مسئله، روز چهارم بسیج الگوی سبک زندگی اسلامی و ایرانی، روز پنجم بسیج ولایی انقلابی و تمدن ساز، روز ششم بسیج نیروی مقاومت ملت ایران و روز هفتم بسیج خدمت مومنانه و ایثارگری خبر داد و گفت: 41 عنوان برنامه از سوی رده های مختلف و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

وی گفت: به دلیل شیوع کرونا و در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی، غالب برنامه ها با رویکرد فضای مجازی  برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله(ره) گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باتوجه به شیوع کرونا به صورت تلفنی و یا با اهداء بسته بهداشتی و لوح تقدیر درب منزل این بزرگواران انجام خواهد شد تا از خطر شیوع این ویروس منحوس جلوگیری شود.

سرهنگ کاشفی با بیان اینکه در طرح حافظان سلامت، تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت نوشته شده است که با حضور در محله‌ها طرح غربالگری انجام شود، اضافه کرد: تیم‌های تخصصی و جهادی در محله‌ها مستقر می‌شوند و آموزش‌های مختلف در خصوص پیشگیری از کرونا را به مردم می‌دهند و اگر شخصی مشکوک به کرونا باشد دکتر حاضر در محل ایشان را معاینه و در صورت ابتلا داروها و تذکرات لازمه به خانواده بیمار داده می‌شود.

وی اظهار داشت: از خیران عزیز نیز در این طرح استفاده می‌شود تا برای خانواده‌هایی که بضاعت ندارند آبمیوه طبیعی تهیه شود.

فرمانده ناحیه حضرت روح الله(ره) در پایان خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، تقدیر از فعالان حوزه سلامت، برگزاری ایستگاه سلامت، فضاسازی، برگزاری مانور فرهنگی، عطر افشانی مزار شهدا، افتتاح ساختمان حوزه بسیج شهید پلارک، افتتاح پایگاه بسیج روستای دوتویه سفلی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار