خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: هم زمان با گرامیداشت هفته بسیج ۱۰۸ عنوان برنامه فرهنگی در شهرستان سرایان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۹۴۰۶۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی فرخنده در نشست خبری اظهار کرد: مدل بسیج حل مشکلات مردم است و فعالیت های هفته بسیج با این نگاه  پیگیری و دنبال می شود.

 فرمانده سپاه سرایان با بیان دلایل رشد و توفیقات بسیج، اخلاص و عمل بهنگام و به اندازه و بصیرت توأم با ولایتمداری را به عنوان سه کلید واژه و رمز این توفیقات توصیف کرد که با تدبیر و دوراندیشی امام در حوزه حفاظت از انقلاب مبتنی بر مدل مردم پایه طراحی شده است. 

وی افزود: بسیج در جریان ها و مشکلات کشور و درهم پیچیدن بساط داعش و مبارزه با فتنه های داخلی و خارجی در کنار سایر فعالیت های فرهنگی و اقتصادی نقش آفرینی کرده است.

فرخنده در ادامه به اجرای ۱۰۸ برنامه شاخص شهرستان در هفته بسیج اشاره و از برپایی گشت‌های رضویون با هدف تأمین امنیت محلات با کمک نیرو های انتظامی خبر داد و گفت: این گشت‌ها در طول سال فعال و در هفته بسیج بصورت ویژه پیگیری خواهد شد.

فرمانده سپاه سرایان اجرای برنامه های هفته بسیج را با رویکرد مجازی توصیف و  اظهار کرد: پخش دعای صحیفه سجادیه از گلدسته های مساجد و تشکیل تیم آمران به معروف سلامت و توزیع ماسک رایگان توسط بسیجیان در هفته بسیج  انجام می شود.

فرخنده استقرار تیم های بسیجیان در سه نقطه ورودی شهرهای آیسک، سه قلعه و سرایان را جهت بدرقه زعفران‌کاران و اهدای چفیه و بسته های فرهنگی را یکی از برنامه‌های شاخص در این هفته عنوان کرد.

وی عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان در درب منزل، برپایی میز خدمت مجازی مبتنی بر حل مشکلات توسط پایگاه های بسیج و ارتباط تصویری با مردم، برگزاری کاروان شادی به صورت پاتوقی در محلات را از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان سرایان اعلام کرد.

فرمانده سپاه سرایان اظهار کرد: حضور گروه های جهادی در اراضی کشاورزی با هدف کمک در برداشت محصول زعفران از جمله برنامه های هفته بسیج در مساعدت به مردم خواهد بود.

وی در پایان اجرای مرحله سوم توزیع کمک های مؤمنانه برای کمک به محرومین را یادآور شد و از عموم خواست تا با اهدای گل زعفران این نهاد را در مسیر کمک های مؤمنانه یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها