خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در مصاحبه خبری
سرهنگ مهدی زاده در مصاحبه خبری در آستانه هفته مبارک بسیج به تبیین نقش بسیج در انقلاب اسلامی پرداخت .
کد خبر: ۹۲۹۴۰۹۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " در آستانه هفته بسیج ، سرهنگ دوم پاسدار محسن مهدی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین طی سخنانی به تبیین نقش بسیج در انقلاب اسلامی پرداخت .

  مهدی زاده در ابتدا به مصاحبه ، به هدف تبیین تاریخچه بسیج اشاره نمودو گفت نیروی مقاومت بسیج به عنوان یک نیروی کار آمد از ابتدای انقلاب در همه عرصه ها ، در دفاع سخت ، تامین امنیت داخلی ، جنگ نرم و در حال حاضر در مقابله با ویروس منحوس کرونا و همچنین تبیین و معرفی مکتب سلیمانی با عنوان حاج قاسم تجلی گاه بسیج ، تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان ،حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خدمت می نماید.

وی در ادامه گفت: بسیج مصداق اتم تبدیل تهدید به فرصت است ، بسیج حزب الله انقلاب است و در راس همه مدافعان انقلاب بوده و هست. بسیج به عنوان هسته تمدن ساز اسلامی و ترویج کننده زندگی اسلامی است .همه ظرفیت ها و همه داشته های بسیج و همه برنامه هایی که بسیج ترویج می کند حول محور رسیدن به سبک زندگی اسلامی است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج ،ادامه داد :هفته بسیج بهترین فرصت برای مرور سبک زندگی انقلابی و جهادی در مدیریت کشور است ، هرجا که مادر مدیریتمان به نیروی عظیم و تفکر بسیج تمسک کردیم موفق بودیم و هرجا که غفلت نمودیم آسیب دیدیم .

وی در ادامه گفت : این فرهنگ و تفکر بسیجی است که هرجا باری در جامعه بر زمین بماند، با روحیه جهادی و انقلابی خم می شود و آنرا بر می دارد .این موضوع باید سرلوحه مدیریت مدیران کشور باشد .

مهدیزاده در جمع بندی سخنانش گفت باید توجه داشته باشیم راه برون رفت از سختی ها و مشکلات و ایستادگی در برابر استکبار جهانی تمسک به سیره بسیج و اتخاذ سبک مدیریت جهادی و انقلابی است که تجلی گاه آن در بسیج هویداست.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها