محمدناظری سرپرست فرمانداری محلات:شهرستان محلات با وضعیت نارنجی از روز شنبه اول آذرماه مشمول طرح محدودیت های مقابله با ویروس کرونا خواهدشد
کد خبر: ۹۲۹۴۰۹۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛ناظری سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان محلات درخصوص تعطیلی محدودیت کرونایی افزود : گروه های شغلی ۳ و ۴ مشمول تعطیلی دو هفته ای خواهند بود و ضروریست دیگر گروهای شغلی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند و ضمنا لازم به ذکر است نمازجماعت و نمازجمعه نیز در این مدت در سطح شهرستان برگزار نخواهدشد.

 سرپرست فرمانداری در خصوص تردد های خودروها بیان کرد: تردد خودروها با پلاک های غیربومی استان مرکزی در شهرستان محلات ممنوع بوده و مبلغ ۰۰۰ ۵۰۰ تومان جریمه می شوند و تنها پلاک های ایران ۴۷ و ۵۷ مجاز به تردد می باشند. در ضمن همشهریان عزیزی که خودروی آنها پلاک های غیربومی استان را دارد با ارائه مدارک سکونت ، بیمه نامه خودرو ، کارت ملی و اشتغال در شهرستان محلات به پلیس راهور می توانند تردد داشته باشند.

وی در پایان افزود: از کلیه شهروندان تقاضادارم با رعایت دستورالعمل های ابلاغی و عدم ترددهای غیرضروری در کاهش زنجیره ابتلا نقش آفرین باشند.
بدیهی است در صورت افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و قرمز شدن شهرستان ، اعمال محدودیت های بیشتری در دستور کار قرار خواهد گرفت که ما به هیچ عنوان خواستار آن نیستیم

ارسال نظرات