اجرای 150 برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج در دشتی

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در کنفرانس خبری هفته بسیج به تشریح ویژه برنامه‌های این هفته پرداخت.
کد خبر: ۹۲۹۴۱۰۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار ضمن تبریک این هفته گفت: بسیج بزرگترین شبکه مردمی در دنیاست و ما در هیچ جای دنیا شبکه ای مشابه و با این وسعت نداریم .

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در کنفرانس خبری  هفته بسیج به تشریح ویژه برنامه های این هفته پرداخت.

وی بیان کرد: هیچ کدام از حرکت های اجتماعی در سطح انقلاب های جهانی به لحاظ شکل وشاکله قابل مقایسه با بسیج نیست و بدون تعارف بسیج را باید یکی از الطاف و معجزات الهی دانست.

سرهنگ زارعی تبار گفت: حضرت امام (ره)با ایجاد بسیج به دنبال تشکیل ارتش مردمی برای دفاع از انقلاب و بیمه کردن تفکرات آن بودو امروز بسیج در طراز جهانی مطرح است .

وی با اشاره به اهداف تشکیل بسیج افزود: حراست از اصل انقلاب ، هویت و دستاوردهای آن ،تربیت افراد طراز انقلاب ، مردمی کردن امنیت ،پس زدن تفکرات فاسد،باز دارندگی در مقابل تهدیدات نرم و سخت،تحقق بخشی به مولفه های انسجام ملی و...ازجمله این اهداف است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت وگفت: شعار محوری هفته بسیج امسال(( بسیج ،پیشرو خدمت،امید آفرین ))است و از 30آبان آغاز و تا 6آذر ماه ادامه دارد.

سرهنگ زارعی تبارگفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در اجرای برنامه های حضوری ومیدانی محدودیت داریم و عمده برنامه ها در بستر فضای مجازی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در طول هفته بسیج بیش از 150برنامه در سطح رده های مختلف بسیج در شهرستان برگزار خواهد شدکه اغلب با استفاده از فضای مجازی وتعدادی از برنامه ها هم با جمعیت کم و با رعایت تمام شیوه نامه ها برگزار خواهد شد.

سرهنگ زارعی تبار افزود: ویزیت رایگان پزشک عموم ، برگزاری میز خدمت جهادی، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره شهداء، نمایشگاه عکس، اردوهای جهادی، مسابقات مختلف فرهنگی وهنری، توزیع ماسک، برگزاری شب خاطره بسیج، توزیع کمک های مومنانه،گردهمایی بصیرتی رزمندگان، تجلیل از پیشکسوتان بسیج،عطر افشانی وغبار روبی از قبور شهداءودیدار وسرکشی از خانواده های معظم این عزیزان گوشه هایی از این برنامه ها می باشد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان به برنامه شاخص روز پنجم آذر ماه اشاره کرد وگفت : در این روز بسیجیان شهرستان در یک گردهمایی مجازی به تعداد2736 نفر با شعار برای رهبرم یک قاسم سلیمانی ام اقتدار بسیج را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات