خبرهای داغ:
نخستین جلسه قرارگاه ۱۷ ربیع با هدف انتظام بخشیدن به عرضه کالا و خدمات و همچنین کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها در سپاه حضرت جوادلائمه(ع)برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۱۵۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، به‌دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه "هفدهم ربیع" با حضور دستگاههای اجرایی و نظارتی در سطح کشور تشکیل و راه اندازی  شده است.


یکی از نهادهای که وظیفه دارد پیگیر دغدغه‌های مقام معظم رهبری باشد بسیج است، در همین راستا بسیج اصناف برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری طرح همیاران بازرسی را در دستور کار خود قرار داده است در  این طرح  بسیجیان به صورت داوطلبانه در تیم های بازرسی سازمان صمت و اتاق اصناف سازماندهی می شود و حضور خواهند داشت تا به کنترل بازار بپردازند.
اجرای این طرح به منظور برطرف نمودن بخشی از نگرانی مردم در بحث زنجیره تعمین و توزیع اقلام اساسی و افزایش بی رویه قیمت کالا و همچنین کمبود برخی از کالاها است که این روزها زندگی را برای قشر ضعیف سخت کرده است.

 

در همین راستا اولین جلسه این قرارگاه با حضور فرمانده سپاه خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استان در خراسان شمالی برگزار شد.

 

  و مسئولان نظامی و انتظامی، قضایی, امنیتی, اتاق اصناف, کشاورزی ، تعزیرات حکومتی, سازمان صمت و ... به بیان نظرها و پیشنهادات خود در خصوص چگونگی تامین کالا و نظات بر بازار و مقابله با گرانفروشی، قاچاق دام و احتکار پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار