خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان گفت : بسیج فرمول غلبه جمهوری اسلامی ایران بر تمام مشکلات است.
کد خبر: ۹۲۹۴۴۳۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین اختتامیه جشنواره مالک اشتر و اسوه با اشاره به حوادث اخیر کشور آمریکا گفت : دو دستگی ها در آمریکا و شکست های پیاپی آن ها در خاورمیانه نشان از افول آمریکا دارد.
وی با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه مردم ایران تصریح کرد : آمریکا از تمام ظرفیت خود بر علیه مردم ایران استفاده کرده است که خوشبختانه همواره شکست خورده و ناامید شده است.
فرمانده سپاه استان سمنان افزود: آمریکا به دنبال ایجاد نظم نوین جهانيست که خوشبختانه همواره با شکست رو به رو می شود.
سردار دامغانی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور ایران گفت : امروز کشور ما در جنگ تمام عیار مقابله با تحریم ها و فشار اقتصادی و مقابله با کروناست که برای غلبه بر مشکلات نیاز است همواره مردم ما هوشیار باشند .
او ادامه داد: میدان امروز جنگ ما معیشت و امنیت و سلامت مردم است و پایگاه های بسیج خط مقدم این جنگ هستند .
فرمانده سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: فرماندهان پایگاه ها باید از حداکثر ظرفیت ها در محلات که مساجد و بسیجیان هستند برای حل مشکلات استفاده کنند.
وی افزود : مسجد محوری رویکرد اصلی ما است و باید مساجد محلات نقش و جایگاه اصلی خود را بدست بیاورند .
او ادامه داد: امروز میدان جنگ در فضای مجازی است و عدم توجه به این فضا خطای بزرگ راهبردی است و باید فرماندهان پایگاه ها به فضای مجازی توجه ویژه داشته باشند .
سردار حمید دامغانی تصریح کرد: باید تلاش شود تا خدمات بسیجیان به سمع و نظر مردم برسد زیرا این کار باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه می شود.
فرمانده سپاه استان خاطر نشان کرد : ایجاد قرارگاه های محله ای برای رسیدگی به مشکلات مردم تکلیفی است که همه ی فرماندهان پایگاه ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند .
وی در پایان با اشاره به برنامه های هفته بسیج در استان سمنان گفت : در هفته بسیج باید فضای محلات رنگ و بوي بسیج را به خود بگیرد و از بسیجیان نیز در این ایام تقدیر شود .
گفتنی است در این آیین از 6 نفر از فرماندهان برتر بسیج استان سمنان تقدیر شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها